اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد شیروان مطرح کرد

ضرورت تبیین زندگی حضرت زینب در کنار دروس دانشگاه

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: تبیین زندگی حضرت زینب در کنار دروس دانشگاه برای شناخت بیشتر جوانان از سیره آن بزرگوار ضرورت دارد.

ضرورت تبیین زندگی حضرت زینب در کنار دروس دانشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت الاسلام " حسن فروتن" امروز در آیین گرامیداشت روز پرستار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان بیان داشت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و مقاومت بود و دانشجویان رشته پرستاری باید با الگوبرداری از این شخصیت بزرگوار در راستای رسالت خود تلاش کنند.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره تلاش دارند این اسوه صبر و مقاومت و سیره‌های این شخصیت را در ذهن جوانان و نوجوانان کم رنگ نمایند، لیکن دانشجویان رشته پرستاری و نیز دیگر جوانان و نوجوانان هوشیار ایران اسلامی همواره پایبند ارزش‌های حضرت زینب (س) هستند و توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را در این راستا خنثی می‌کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان دانشگاه‌ها باید برای تبیین شناخت بیشتر زندگی حضرت زینب، در کنار دروس دانشگاهی کتاب‌هایی پیرامون سیره حضرت زینب (س) را به دانشجویان ارایه دهند و از این کتب در قالب مسابقات علمی و فرهنگی استفاده نمایند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه حرفه پرستاری افزود: این حرفه از جایگاه والا و با ارزشی برخوردار است و حضور دانشجویان پرستاری در کنار دیگر رشته‌ها با توجه به مشغله کاری که دارند همیشه پررنگ است.

به گزارش فارس،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت خوبی برای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی مردم می‌باشد وی گفت توجه به نیروی انسانی و رضایت شغلی همکاران باید در این واحد دانشگاهی در الویت کار تمامی بخش‌ها باشد.

فریمان ابراهیم‌زاده به همه مدیران و دانشجویان توصیه کرد تا اخلاق و کردار و روش و منش حضرت زینب را الگوی خود قرار دهند.

*رتبه اول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به شیروان رسید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان از کسب رتبه اول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان امسال در منطقه 9 خراسان خبر داد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد بخش‌های مختلف دانشگاه تاکید کرد: تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید بیش از گذشته تلاش کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان همچنین در این آیین محمدرضا محمدزاده رهنی، سهراب محمدی و دادار را به عنوان معاونان جدید پژوهشی، دانشکده سما و معاونت آموزشی به حاضران معرفی و از خدمات مسئولان سابق این معاونت‌ها قدردانی کرد.

به گزارش فارس،در پایان از منتخبین مسابقات فرهنگی و قرآنی تقدیر به عمل آمد. 

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان 12 رشته کارشناسی ارشد و بیش از 3500 دانشجو در 46 رشته‌ کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/63002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول