اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان اعلام کرد

برگزاری 24 مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری 24 مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) در سطح استان خبر داد.

برگزاری 24 مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) در کردستان

علی خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این مراسم با حضور اعضای هیئات مذهبی استان و در سطح حسینیه‌ها و مساجد استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مدیحه‌سرایی در مجمع الذاکرین استان و برگزاری مراسم سخنرانی در هیئات محوری شهرستان‌های قروه، بیجار، سنندج و کامیاران نیز از برنامه‌های جشن ولادت حضرت زینب(س) در استان است.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از پرستاران استان و بازدید از بیمارستان‌های استان به منظور تجلیل از پرستاران نمونه و زحمت‌کش نیز توسط هیئات مذهبی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان انجام می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان یادآور شد: علاوه بر برنامه‌های یاد شده از پرستاران هیئتی استان نیز به تعداد 12 نفر تجلیل خواهد شد.

خزایی برگزاری برنامه‌های مناسبتی در طول سال را از اولویت‌های کاری هیئات مذهبی استان برشمرد و گفت: هیئات مذهبی استان در طول سال فعالیت چشمگیری دارند.

وی در پایان عضویت برادران و خواهران استان به ویژه جوانان در هیئات مذهبی را چشمگیر و قابل تحسین خواند و گفت: در حال حاضر بیش از 550 هیئت مذهبی در سطح استان کردستان فعال است.

انتهای پیام/79007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول