اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

آغاز عملیات انبارگردانی 37 هزار قلم کالا در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم از آغاز عملیات انبارگردانی بیش از 37 هزار قلم کالا در این شرکت خبر داد.

آغاز عملیات انبارگردانی 37 هزار قلم کالا در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، غلامرضا رضازاده صبح امروز در نشست با مسئولان اظهار کرد: پالایشگاه جم با تولید 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: تامین اقلام مورد نیاز پالایشگاه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهمیت زیادی دارد و در این مسیر تلاش زیادی انجام گرفته است.

رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم از آغاز عملیات انبارگردانی بیش از 37 هزار قلم کالا در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و خاطر نشان کرد: انبارگردانی بیش از 37 هزار قلم کالا در شرکت پالایش گاز فجر جم با هدف تعدیل و رفع هرگونه اختلاف و مغایرت کالاهای موجودی انبار آغاز شده است و این عملیات تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رضازاده تصریح کرد: طبق روال هر ساله شرکت‌ها در راستای به‌روزرسانی موجودی انبار کالا و رفع مغایرت‌ها و اختلافات فیزیکی کالا با سیستم یکنواخت کالا در پایان سال اقدام به انبار گردانی می‌کنند و این عمل در شرکت پالایش گاز فجر جم نیز با دقت خاصی در حال انجام است.

وی افزود: انبارگردانی در شرکت پالایش گاز فجر جم متشکل از چند گروه کارشناس شامل گروه شمارشگر، گروه تغذیه کننده اسناد و گروه ناظران مالی است.

رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار کرد: همه گروه‌ها در عملیات انبارگردانی بیش از 37 هزار قلم کالا مشارکت می‌کنند و اقلام پالایشگاه در انبار عمومی و انبار پروژه نیز به ترتیب مورد بررسی و شمارش واقع می‌شود.

رضازاده به مسئولیت مهم گروه تغذیه کننده در عملیات انبارگردانی اشاره کرد و گفت: این گروه با توجه به ارائه سند MT80 اقدام به تغذیه اقلام در سیستم مکانیزه کالا می‌کند و در صورت داشتن مغایرت، گزارش اختلافات مجدداً در شمارش دوم به شمارش‌گران عودت داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در عملیات انبارگردانی اقلام به شکلی چیده می‌شوند تا شمارش به آسانی انجام‌پذیر باشد و موجودی‌هایی که به آسانی شناخته نمی‌شوند نیز مشخص خواهد شد.

رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: در انبارگردانی اقلام ناباب، اسقاط و همچنین اجناس بدون استفاده از سایر اقلام جدا می‌شوند و مشخصات کالا شامل رمز کالا، نام کالا و نیز شرح کالا نیز به‌ طور واضح بر روی لیست‌های MT80 نوشته می‌شود.

وی به وظیفه حساس حسابرسان در عملیات انبارگردانی اشاره و تصریح کرد:‌ هر گاه حین انبارگردانی بنا بر ضرورت احتیاج به نقل و انتقال موجودی‌ها باشد، باید تمام نقل و انتقالات تحت نظارت حسابرسان انجام گیرد.

رئیس انبارگردانی پالایشگاه جم تاکید کرد: در این عملیات ترجیحاً موجودی‌های انبار 2 بار و هر بار به ‌وسیله یک گروه دو یا سه نفری متفاوت شمارش می‌شود و برای جلوگیری از شمارش مجدد و یا شمارش نشدن پاره‌ای از موجودی‌ها، شمارش به شکل اصولی انجام می‌پذیرد.

وی افزود: نحوه شمارش بر اساس واحد کالا اعم از تعداد، توزین، برآورد تعدادی یا وزنی به‌ صورت کلی است که تشخیص آن پس از اظهار نظر رئیس عملیات کالا و با نظر نماینده سازمان حسابرسی خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول