اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

پالایشگاه جم رکورددار استمرار تولید گاز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: پالایشگاه جم رکورددار استمرار تولید گاز است.

پالایشگاه جم رکورددار استمرار تولید گاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی صبح امروز در بازدید از بخش‌های مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از پالایشگاه‌های مهم کشور است که بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از رکورد استمرار تولید در پالایشگاه جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در حالی پالایشگاه به این استمرار تولید رسیده است که با اتکال به خداوند متعال هیچ گونه حادثه ناگواری نیز از نظر HSE در تاسیسات شاهد نبوده‌ایم.

اسلامی تصریح کرد: تولید، پالایش و استمرار گاز جدای از هزینه‌های زیاد نیازمند زحمات فراوان و تلاش شبانه‌روزی است که شرکت پالایش گاز فجر جم به این افتخار نایل شده است.

وی افزود: اکنون خداوند بزرگ را شاکریم که این شرکت با تکیه بر دانش متخصصان خود و در شرایط سخت تحریم زمستان سرد سال جاری را نیز با استمرار تولید حداکثری در حال سپری کردن است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: خوراک این پالایشگاه که بیش از 20 درصد نیاز گاز شبکه سراسری کشور را تامین می‌کند، از سه میدان گازی نار، کنگان و پارس جنوبی تامین می‌شود.

وی ادامه داد: 23 سال از زمان راه‌اندازی این پالایشگاه می‌گذرد و در سال‌های اخیر تلاش زیادی بر روی نوسازی و تعویض بخش‌های فرسوده تاسیسات انجام شده است.

اسلامی نوسازی و استانداردسازی تمامی بخش‌های فنی تاسیسات را مهم‌ترین گام در راه استمرار بی‌دغدغه تولید در سال‌های آتی دانست و افزود: با توکل بر خداوند به گونه‌ای حرکت می‌کنیم که تحریم‌ها نتواند تاثیری بر روند تولید داشته باشد.

وی پالایشگاه فجر جم را در حال حاضر به‌عنوان یک پالایشگاه توسعه یافته و قابل اتکا برای شرکت ملی گاز ایران دانست و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های زیادی در بخش‌های مختلف این پالایشگاه همچنان ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجرجم با بیان اینکه پروژه ال پی جی پالایشگاه جم آماده بهره‌برداری است، ابراز داشت: احداث پروژه عظیم ال پی جی و همچنین نیروگاه برق سوم از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌های این پالایشگاه است که به زودی آماده بهره‌برداری خواهند شد.

وی افزود: به زودی جزئیات بیشتری از این دو پروژه مهم که در حال تکمیل نهایی است را به اطلاع مردم شریف خواهیم رساند.

انتهای پیام/2451/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول