اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اچ اس ای پالایشگاه جم خبر داد

انجام 13 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: سرپرست اچ اس ای پالایشگاه جم از انجام 13 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

انجام 13 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان منشادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های گازی ایران است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی از اولویت‌های این پالایشگاه است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

سرپرست اچ اس ای پالایشگاه جم از انجام 13 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم با تلاش و پیگیری مسئولان و کارکنان پالایشگاه محقق شده است.

دهقان منشادی تصریح کرد: در سال گذشته حادثه‌ جدی در این زمینه نداشتیم، ساعت کارکرد بدون حادثه پالایشگاه تا ابتدای مهر ماه 91، بیش از 13 میلیون نفر ساعت است و این رقمی قابل توجه است.

وی اضافه کرد: ممکن است یکی از کارکنان در رستوران به زمین بیافتد و دو روز هم استعلاجی بگیرد، ولی این مورد، ضروری نیست و خللی در کار ایجاد نمی‌کند، اما وقتی 150 نفر با هم در حال کار هستند، حوادث کوچک ناگزیر است.

این مسئول گفت: پالایشگاه چند پروژه جدی را دنبال می‌کند، همه این موارد با شرایط ایمن دنبال و انجام می‌شود و کاملاً روی این پروژه‌ها نظارت می‌شود.

دهقان منشادی افزود: در همه فعالیت‌هایی که انجام می‌شود، در وهله اول شرایط ایمن آن را دنبال می‌کنیم و این در حالی است که افرادی که از خارج مجموعه می‌آیند، آشنایی جدی با صنعت ندارند و شرایط پروژه با کارهای تأسیساتی متفاوت است.

وی یادآور شد: پروژه‌های ما در جایی انجام می‌شوند که معمولاً دستگاه‌ها خوابیده است و خوراکی ندارند، اما در کنار آن پروژه‌ها، پالایشگاه فعال است و تولید دارد.

دهقان منشادی بیان کرد: در کنار واحد 8200، که پروژه تولید LPG است، واحد 8100 با تولید روزانه 5000 متر مکعب تولید مایعات، فعالیت می‌کند؛ هر نشتی می‌تواند مصیبتی را ایجاد کند و آنچه برای ما مهم است، این است که پالایشگاه با این توان تولید که جایگاه استراتژیکی برای کشور دارد، بتواند تولید مستمر خود را با شرایط ایمن دنبال کند.

انتهای پیام/2451/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول