اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی چهارمحال و بختیاری:

کوهنوردان فرخشهری به استقبال بهار رفتند

لید خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی چهارمحال و بختیاری گفت: کوهنوردان فرخشهر با اجرای طرح «استقبال از بهار» به پاک‌سازی حاشیه جاده این شهر تا مرکز استان پرداختند.

کوهنوردان فرخشهری به استقبال بهار رفتند

فرهاد بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: برنامه استقبال از بهار در بیش از 15 ورزشکار فرخشهر با همکاری شهرداری شهرکرد، اداره کل راه و شهرسازی و محیط زیست استان علاوه بر برگزاری پیاده‌روی حاشیه جاده فرخشهر تا شهرکرد را پاک‌سازی کردند.

وی افزود: این برنامه با شعار« محیط زیست پاک، امانت آیندگان» برگزار شد.

بهمنی در ادامه با اشاره به هیئت‌های فعال کوهنوردی در این استان‌ گفت: در حال حاضر 13 هیئت کوهنوردی در شهرستان‌های نه‌گانه استان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی این استان‌ افزود: این استان با برخورداری از کوه‌های مرتفع و مناطق کوهستانی زمینه بسیار مناسب برای فعالیت گروه‌های کوهنوردی است که می‌توان با مدیریت مناسب این گروه‌ها زمینه فعالیت بیشتر علاقمندان به این رشته ورزشی را بیش از پیش فراهم کرد.

وی ادامه داد: استقبال بی‌نظیر جوانان و دانش آموزان از این رشته ورزشی با وجود عدم اعتبارات و تجهیزات کافی مهم‌ترین دغدغه این هیئت ورزشی است.

بهمنی تأکید کرد: ورزشکاران و قهرمانان استان در ورزش کوهنوردی دارای استعداد و توانمندی‌های بسیاری هستند که با اختصاص امکانات و اعتبارات لازم به این بخش می‌توان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح این استان باشیم.

انتهای پیام/68001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول