اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 اسفند ماه جاری

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: 24 اسفند ماه جاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» با حضور 25 هزار بسیجی در کرمان برگزار می‌شود.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله (ع) استان کرمان، سردار نوری اظهار داشت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» با حضور 25 هزار بسیجی در کرمان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بیش از 100 گردان از بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی (ع)، امام حسین (ع)، عاشورا و الزهرا (س) به صورت متمرکز در مرکز استان و غیر متمرکز در برخی شهرستان‌ها در این رزمایش شرکت می‌کنند.

وی افزود: این رزمایش در راستای برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین طراحی و از ابتدای سال تاکنون در اکثر استان‌ها برگزار شده است.

نوری در تشریح اهداف این رزمایش عنوان کرد: اقتدار، شجاعت، شهامت و صلابت نیروی لایزال بسیج و ارتقای توان قدرت نیروهای بسیج در جنگ‌ نرم سخت و نیمه سخت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی حفظ و انسجام، افزایش کارآمدی نیروهای بسیج، تمرین عملیات دفاع از کوی و برزن با رویکرد امنیتی و دفاعی و بیعت مجدد با ولایت و شهیدان را از اهداف دیگر در برگزاری این رزمایش نام برد و گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» دومین رزمایش استان کرمان در یک ماه اخیر است که نشان از آمادگی بالای پاسداران و بسیجیان استان کرمان دارد.

نوری با اعلام موفقیت در رزمایش پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت: رزمندگان توانمند و ولایت‌مدار سپاه ثارالله استان کرمان بار دیگر آمادگی کامل و توان مثال‌زدنی خود را هر چه تمام‌تر به منصه ظهور می‌گذارند.

وی خاطر نشان کرد: در 24 اسفند ماه جاری بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس از نواحی حضرت رسول (ص)، حضرت امیر (ع)، رفسنجان، زرند و بردسیر به پادگان شهید بهشتی عزیمت و پس از استقرار و اسکان در روز بعد با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان‌ها بعد از اجرای مراسم صبحگاه تمرین عملیات از کوی و برزن، جنگ شهری، عملیات امداد و نجات را به نمایش می‌گذارند و سایر بسیجیان به صورت غیر متمرکز در نواحی مربوطه عمل می‌کنند.

انتهای پیام/80013/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول