اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد خبر داد

پایان مرحله نخست رزمایش «الی بیت‌المقدس» در یزد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد از پایان روز نخست و مرحله اول رزمایش 15 هزار نفری الی بیت‌المقدس در یزد خبر داد.

پایان مرحله نخست رزمایش «الی بیت‌المقدس» در یزد

مسعود ملانوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: نیروهای این رزمایش از یک ماه گذشته ساماندهی و تشکیل شده‌اند که با شروع این رزمایش، مرحله اول شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی عقیدتی سیاسی با اقتدار و موفقیت پایان یافت.

وی ادامه داد: کلاس‌های فرهنگی و آموزشی متعددی توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه همچنین کلاس‌های تاکتیک توسط عملیات برگزار شد.

ملانوری بیان داشت: پس از اقامه نماز ظهر، نیروهای واکنش سریع این رزمایش در قالب دو گردان در کلاس‌ها شرکت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد عنوان کرد: سازماندهی نیروهای واکنش سریع نیز با عنوان گردان‌های بیت‌المقدس از یک ماه پیش انجام شده و همزمان با شروع نخستین مرحله از رزمایش در محل ماموریت‌های در نظر گرفته حاضر شدند و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم کشور ما در هر زمان که انقلاب اسلامی نیاز داشته است با حضور خود در صحنه‌های مختلف آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: در این میان بسیجیان نیز با اقتدار همیشگی خود راه شهدا و رزمندگان را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ادامه دادند.

ملانوری بیان داشت: نیروهای واکنش سریع بیت‌المقدس طبس در قالب این رزمایش و با برنامه دقیق از پیش تعیین شده، به اجرای سه مأموریت مهم شامل دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌ها و آرام‌سازی و عملیات امداد و نجات می‌پردازند که در تمامی این مأموریت‌ها، دفاع از مردم، مردم‌داری و مردم‌دوستی بسیج مشخص است.

وی یادآور شد: برگزاری رزمایش‌های مختلف به عنوان حرکتی بازدارنده برای دشمنان محسوب می‌شود تا دشمنان اسلام و انقلاب بفهمند که در این سرزمین انسان‌های انقلابی و پاک‌باخته‌ای وجود دارند که در صورت بروز کوچک‌ترین حرکت و خطایی از سوی دشمن، آماده هر نوع فداکاری هستند.

ملانوری ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش نیز صبح امروز به صورت گسترده‌تری با حضور مسئولان ارشد سپاه و بسیج در موقعیت شهید رشیدی در یزد آغاز شده است.

انتهای پیام/90004/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول