اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل عنوان کرد

فعالیت 4 شعبه و 50 نمایندگی بیمه ایران در ایام تعطیلات

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از چهار شعبه و 50 نمایندگی بیمه ایران فعالیت خواهند کرد و به بیمه‌گذاران خدمات ارائه می‌کنند.

فعالیت 4 شعبه و 50 نمایندگی بیمه ایران در ایام تعطیلات

حمید شجاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما با تبریک سال نو به هموطنان اعلام می‌کنیم در روزهای تعطیلات نوروزی چهار شعبه و 50 نمایندگی بیمه ایران ارائه خدمات خواهند کرد و هموطنان می‌توانند با مراجعه به این شعب و نمایندگی‌ها تعهدات دیه خود را به نرخ روز افزایش دهند.

وی از بیمه‌گذاران خواست با مراجعه به شعب و نمایندگی بیمه ایران نسبت به افزایش سقف دیه با دریافت الحاقیه اقدام کنند تا در سفرهای نوروزی مشکلی متوجه آنها نشود.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: این کار به دنبال افزایش دیه در سال آینده با ارائه 25 درصد تخفیف در بیمه‌نامه شخص ثالث هم در حوزه صدور و هم افزایش تعهدات انجام می‌شود که امیدواریم هموطنان با بیمه کامل به سفرهای خود در ایام نوروز بپردازند.

شجاع به تعدد سفرهای نوروزی و اجرای طرح بیمه حوادث از سوی شرکت بیمه ایران اشاره کرد و ابراز داشت: با مراجعه به نمایندگی شرکت بیمه و شعب این مجموعه می‌توان بیمه حوادث را دریافت و خود و خانواده‌های‌شان را زیر پوشش بیمه حوادث ببرند تا در صورت بروز حوادث و سوانح دلخراش از مزایای بیمه استفاده کنند.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل از ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای آتش‌سوزی و به تبع آ‌ن سرقت خبر داد و گفت: بیمه‌گذارانی که برای دریافت بیمه آتش‌سوزی اقدام می‌کنند، لازم است به تبع آن بیمه‌نامه سرقت را نیز دریافت کنند تا با خیال راحت به سفر رفته و در ایام عید دید و بازدید خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز شرکت سهامی بیمه ایران در نظر دارد طرح تخفیف ویژه نوروزی را با 25 درصد تخفیف حق بیمه بیمه‌نامه‌های شخص ثالث از تاریخ 91.12.23 تا 31 فروردین 92 به متقاضیان خرید بیمه شخص ثالث اعطا کند.

این مسئول به خبرنگار فارس بیان داشت: تمامی شعبات بیمه ایران در این استان با همراهی بیش از 50 دفتر نمایندگی در ایام نوروز 92 آماده ارائه کلیه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گذاران هستند.

شجاع در پایان اظهار داشت: امیدواریم تمامی بیمه‌گذاران به حق و حقوق خود آشنا بوده و با استفاده از مزایای بیمه خود و خانواده‌شان را از هرگونه آسیب و خطر احتمالی دور نگه دارند.

انتهای پیام/62002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول