اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار سمنان:

فرودگاه سمنان در سال 92 عملیاتی می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اهمیت فرودگاه سمنان برای مردم و مسئولان این شهر گفت: فرودگاه سمنان با تدابیر أتخاذ شده، در سال 92 عملیاتی می‏شود.

فرودگاه سمنان در سال 92 عملیاتی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پرهام جان‏فشان‏عراقی پیش از ظهر امروز در نشستی که با حضور فرماندار سمنان و مدیران و مسئولان دستگاه‏های اجرایی در سالن شهدای فرمانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اهداف دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی بر روی جلوگیری از پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا در بخش‏های مختلف متمرکز شده است.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی همه باید با هم متحد باشند و دست در دست یکدیگر دهند تا بتوانیم آینده ایران اسلامی را بسازیم و از این‌رو، تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان در سال آینده که پیش روی ما است، امری ضروری محسوب می‏شود.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان افزود: مسئولان در برهه کنونی باید بیش از گذشته پای کار باشند و با ایجاد تعامل و تعادل در جامعه در زمینه‏های مختلف و تحت فرامین مقام معظم رهبری، مردم مؤمن و خداجوی کشورمان را با شور و نشاط بیشتری نسبت به سال‏های گذشته پای صندق‏های رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیاورند.

وی گفت: هر ساله بر اساس آمارهای رسمی موجود، 15 میلیون نفر زائر امام رضا (ع) از محورهای مواصلاتی و جاده‏های استان سمنان عبور می‌کنند و توقع ویژه‌ای از مردم ولایتمدار، میهمان‏نواز، مذهبی و فرهنگی استان سمنان خصوصاً در مرکز سمنان برای میهمان‏نوازی بیشتر و بهتر از زائران وجود دارد.

جان‏فشان‏عراقی همچنین خواستار مشارکت مسئولان در راه خدمات‏رسانی به مسافران نوروزی شد و ادامه داد: مسئولان استان سمنان در همه شهرها و شهرستان‏ها نیز باید از تمام امکانات برای خدمات‏رسانی به مسافران نوروزی بهره گیرند.

وی گفت: پروژه‌های مختلف و متعددی که در دولت‏های نهم و دهم در استان سمنان آغاز شده است، باید تا پایان عمر دولت در این استان به اتمام برسد و مردم از مواهب آن بهره‏مند شوند و در این راستا، همه دستگاه‏های اجرایی استان سمنان باید در حد توان کمک کنند.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان افزود: بر اساس مصوبه‌‏ای که در استانداری سمنان گذرانده شده است، همه پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، باید تا سه ماه نخست سال 92 اجرایی شده و اعتبار کامل برای بهره‏برداری به آنان اختصاص خواهد یافت.

جان‏فشان‏عراقی با اشاره به اهمیت فرودگاه سمنان نزد مردم و مسئولان این شهر و خصوصاً سرمایه‏گذاران گفت: فرودگاه سمنان باید در ابتدای سال 92 تعهداتش عملی شده و کار آن در سال آینده نهایی شود.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به این‌که کیفیت بالای اجرای پروژه‌های عمرانی در استان سمنان همواره مد نظر بوده است، اظهار داشت: با توجه به این‌که پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در استان سمنان از محل منابع بیت‏المال ساخته می‌شود، شورای فنی استان سمنان در سال 92 برای نظارت بر کیفیت ساخت پروژه‌ها فعال‏تر می‌شود.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول