اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال رسمی معاون استاندار بوشهر

نماینده ویژه پادشاه عمان وارد فرودگاه بوشهر شد

خبرگزاری فارس: سالن بن باعمر نماینده ویژه پادشاه عمان و عضو کابینه این کشور عصر امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر قرار گرفت.

نماینده ویژه پادشاه عمان وارد فرودگاه بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نماینده ویژه سلطان قابوس در این سفر که 4 تن از استادان دانشگاه وی را همراهی می‌کنند برای شرکت در سمینار توسعه مناسبات دانشگاه‌های بوشهر، بصره و مسقط که فردا و پس فردا در بوشهر برگزار می‌شود به این استان سفر کرده است.

وی در بدر ورود در گفتگویی با خبرنگار فارس، با بیان اینکه این دومین سمیناری است که بین این کشورها برگزار می‌شود، گفت: نخستین سمینار در بصره برگزار گردید و در مورد مسائل تاریخی و مبارزات تاریخی در شهر مسقط و بوشهر بحث و بررسی شد که موفقیت آمیز بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: این سفر برای برگزاری سمینار توسعه مناسبات دانشگاه‌های بوشهر، بصره و مسقط که فردا در بوشهر برگزار می‌شود انجام پذیرفته و به غیر از استادان دانشگاه عمان چند تن از دانشگاه ترکیه و فرانسه و بصره در آن شرکت دارند.

محمد‌حسن پرآور گفت: امیدوارم این سمینار علمی فرهنگی و تاریخی مایه خیر و برکت برای استان بوشهر باشد چرا که با توجه به فرهنگ تاریخی و کهنی که داریم با انتقال به کشورهای منطقه و تبادل علمی، فرهنگی، آینده خوبی برای این چند کشور رقم بزند.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز که فردا در این سمینار شرکت دارد گفت: نخستین سمینار آن در بصره برگزار شد که توجه خاصی به سابقه تاریخی بصره و بوشهر و قدرت دریایی ایران در منطقه شد.

اسحاق صلاحی تاکید کرد: این سمینار که از فردا در بوشهر برگزار می‌شود شاهد بازخوانی تاریخ استان بوشهر در حوزه تجارت و صنعت و قدرت دریانوردی ایران در گذشته و نقش مسیر دریایی و رونق تجارت بین کشورها باشیم.

انتهای پیام/66006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول