اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

خادمین شاهد و ایثارگر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: خادمین شاهد و ایثارگر چهارمحال و بختیاری طی مراسمی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

خادمین شاهد و ایثارگر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین شاهد و ایثارگر این استان اظهار کرد: شهادت، به‎عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد.

علی امیری افزود: این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثیر قرار دهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند.

وی بر ضرورت معرفی رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثار گران به نسل جدید تأکید کرد و گفت: تقویت باورهای دینی و ملی امروزه جزء اصلی‌ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی به‌حساب می‌آید.

امیری با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ما را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: چرا که ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی است که جلوه‌های اعجاب‌انگیز آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج آن در جامعه و مشاهده آثار و کارکردهای مثبت آن در گروه داشتن باور عمیق و اندیشه بلند است.

وی با اشاره به وجود 2 هزار و 400 شهید در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در استان چهارمحال و بختیاری 500 آزاده و 10 هزار جانباز وجود دارد که این آمار گواهی بر مجاهدت و ایثارگری مردم این استان است.

در پایان این مراسم از خادمین شاهد و ایثارگر برتر چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/68006/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول