اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان خبر داد

توزیع روزانه 5 میلیون لیتر نفت و گاز در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های منطقه کرمان گفت: روزانه پنج میلیون لیتر نفت و گاز در استان کرمان توزیع می‌شود.

توزیع روزانه 5 میلیون لیتر نفت و گاز در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، مرتضی عابدینی در مراسم افتتاح جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شهربابک با اشاره به بهره‌برداری از مخزن فرآورده‌های نفتی در کرمان گفت: این مخزن قابلیت ذخیره‌سازی 350 میلیون لیتر نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی را دارد.

وی ادامه داد: روزانه پنج میلیون لیتر نفت و گاز و دو میلیون و 500 هزار لیتر بنزین ‌در استان کرمان توزیع می‌شود.

پورزینلی، رئیس شرکت نفت ‌شهربابک نیز با اعلام اینکه این جایگاه یک ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: این جایگاه با مساحت 15 هزار متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد ریال ساخته شده است.

وی ابراز داشت: این جایگاه در مخزن نفت و گاز با گنجایش 100 هزار لیتر و یک مخزن بنزین با ظرفیت 50 هزار لیتر دارد که پیش‌بینی می‌شود، روزانه 400 کامیون و 200 خودرو سبک از این جایگاه استفاده کنند.

به گزارش فارس، ‌جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شهربابک ‌توسط بخش خصوصی در محور شهربابک - رباط ساخته شده که در کاهش ترافیک در جایگاه عرضه سوخت در حاشیه جاده ترانزیتی شهرستان نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/80023/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول