اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

جشن نیکوکاری و کمک به محرومان در دیباج برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن نیکوکاری و کمک به محرومان در آستانه سال نو در دیباج برگزار شد.

جشن نیکوکاری و کمک به محرومان در دیباج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیباج، روزشمار تقویم برگ دیگری را ورق زد و با فرا رسیدن جشن نیکوکاری، حماسه‌ای ماندگار توسط مردم نوع‌دوست و خیّر دیباج آفریده شد.

مسئول روابط عمومی سپاه دامغان به عنوان برگزارکننده این مراسم در حاشیه جشن نیکوکاری و کمک به محرومان دیباج گفت:‌ قاصدک‏های عشق و مهربانی بار دیگر در فضایی سرشار از مهرورزی و عطوفت در آسمان آبی و دشت‌های سرسبز دیباج پراکنده شدند و شادی و امید را برای کودکان و خانواده‌های نیازمند به ارمغان آوردند.

علی اسلام‌پناه افزود: مردم فهیم و مهربان دیباج همگام با سایر هموطنان عزیزمان آمدند تا شادی‌هایشان را بار دیگر با افراد نیازمند جامعه تقسیم کنند و با گرفتن دستان پر از مهر و محبت همنوعان عزیزشان به استقبال سال جدید بروند.

وی بیان داشت: هر یک از افراد با در دست داشتن بسته‌ای به سمت صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی می‌شتافتند و گویا می‌خواستند با تمسک به آیه شریفه «واستبقوا الخیرات» نسبت به همدیگر سبقت بگیرند.

مسئول روابط عمومی سپاه دامغان افزود: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج آمده بودند تا با دیگر همشهریان نیازمند خود به استقبال سال جدید بروند و قرضی نیکو به خدا بدهند؛ همان‏گونه که در ضرب‌المثلی معروف آمده است «تو نیکی می‌کن و در دجله انداز/ که ایزد در بیابانت دهد باز».

اسلام‌پناه ابراز داشت: شور، اشتیاق و جوشش عاطفه در بسیجیان و در فرزندان آنها بسیار زیاد بود و هریک با داشتن هدیه‌ای در دست و با لبانی سرشار از خنده و شادی به سمت صندوق‌ها می‌شتافتند.

وی در پایان اذعان داشت: در پایان هدایای مردمی جمع‏آوری شد تا از طریق نهاد کمیته امداد به دست افراد نیازمند و بی‏سرپرست و بدسرپرست و خانواده‌های زندانیان و از کارافتادگان برسد تا آنها هم مانند سایر مردم سال نو را جشن بگیرند.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول