اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاتبی با اشاره به سفر احمدی‏نژاد به ونزوئلا:

برخی اعمال رئیس جمهور در تکریم مقام چاوز اغراق‌آمیز بود

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به ونزوئلا گفت: متأسفانه بعضی سخنان مطرح شده و اعمال صورت گرفته از جانب رئیس جمهور در تکریم مقام هوگو چاوز بزرگ‌نمایی و اغراق‌آمیز بود.

برخی اعمال رئیس جمهور در تکریم مقام چاوز اغراق‌آمیز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوتراب کاتبی در گردهمایی بصیرتی و سیاسی که با حضور پاسداران و سربازان تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان در حسینیه امام خمینی (ره) این تیپ برگزار شد، با اشاره به موضوع هرج و مرج‏طلبی و فتنه‌انگیزی بعضی عوام و خواص از صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: شمر در صدر اسلام و در جنگ صفین زمانی که در لشکر مسلمین بود، تا سر حد شهادت پیش رفت.

وی تصریح کرد: اما باید دید تأثیر افکار مخرب چگونه آدمی را به جایی می‌رساند که سر فرزند رسول خدا (ص) را از تن جدا کند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) افزود: عده‌ای دیگر مانند خوارج از سویی آنقدر عبادت می‌کنند که شماری ساده‌لوح به حال آن‌ها غبطه می‌خورند و از سویی هیچ‌گونه التزام و تعهدی نسبت به حکومت و امام زمانشان ندارند و از طرف امام طرد می‌شوند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی عنوان کرد: تصور حکومتی بدون ولی فقیه حتی برای کسانی که با کوچک‏ترین تغییر اقتصادی و سیاسی از این رو به آن ‌رو می‌شوند، غیرممکن به نظر می‌رسد؛ بنابراین رهبری که خطرات را در موقع مناسب رصد و کنترل کند، برای هر جامعه‌ای از اوجب واجبات است.

کاتبی با تأکید بر این‌که دشمن با تمام تلاش‌هایش نتوانسته است ما را از مسیر درست منحرف کند، افزود: علی‏رغم وجود مشکلات، تحریم‌ها و سختی‌هایی که گاه هر انسانی را به زانو درمی‌آورد، هم‏چنان به لطف خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری چون کوه ایستاده‌ایم.

وی افزود: شیرینی داشتن امامی آگاه و هوشیار در تمامی زمان‌ها، تلخی مشکلات را از بین می‌برد و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری دفع می‌کند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به ونزوئلا گفت: متأسفانه بعضی سخنان مطرح شده و اعمال صورت گرفته از جانب رئیس جمهور در تکریم مقام هوگو چاوز بزرگ‌نمایی و اغراق‌آمیز بود.

کاتبی عنوان کرد: همین امر موجب تحریک افکار عمومی شده است و از سویی فرصت‌طلبی عده‌ای در این جریان و تبلیغات مخرب آن‌ها نباید ما را در تحلیل درست دچار اشتباه کند.

وی افزود: دولتی که داعیه خدمت به محرومین را دارد و انصافاً هم دراین راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده؛ سزاوار است در آخرین روزهای فعالیت با خاطره‌ای شیرین مسند قدرت را به فرد دیگری واگذار کند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) در واکاوی این بحث که رابطه با آمریکا به تصور عده‌ای به نفع ایران است، اظهار داشت: به جهت علمی، چندین دلیل وجود دارد که ارتباط ایران با آمریکا با شرایطی که آن‌ها مد نظر دارند، جز استیلای استکبار بر ایران هیچ سودی ندارد.

کاتبی افزود: مردم کشوری سربلند چون ایران به عزتشان بیش از خوراک و پوشاکشان ارج می‌نهند و برابر دشمنانشان ایستاده‏اند و از این پس نیز می‌ایستند.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول