اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

تعبیرات احمدی‌نژاد در مورد چاوز از عواطف وی سرچشمه گرفت

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: تعبیراتی که رئیس جمهور در مورد چاوز به کار برد از عواطف وی سرچشمه گرفت.

تعبیرات احمدی‌نژاد در مورد چاوز از عواطف وی سرچشمه گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان، ساری سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در مراسم کاشت درخت در محل پادگان لشگر 25 کربلا مازندران اظهار داشت: پیام احمدی‌نژاد در مورد مرگ چاوز برای مردم کوچه و بازار آمریکای لاتین و طرفداران این رئیس جمهور صادر شد و این پیام برای مردم کوچه بازار ما صادر نشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور هم مثل همه ما سرشار از عاطفه انسانی است،گفت: تعبیراتی که رئیس جمهور در مورد چاوز به کار برد از عواطف وی سرچشمه گرفت.

نماینده عالی دولت با اشاره به حمایت‌های چاوز از کشور ما در آمریکای لاتین گفت: در زمان برگزاری اجلاسیه سازمان ملل زمانی که اوباما موقع سخنرانی رئیس جمهور کشورمان سالن محل اجلاس را ترک می‌کرد، چاوز با صدای بلند فریاد زد شیطان از سالن اجلاس خارج شد.

استاندار مازندران در ادامه با اعلام اینکه حدود 35 هزار نهال توسط سپاه برای کاشت درخت تدارک دیده شد، اضافه کرد: با وجود جوانان بسیجی در سطح روستاهای مازندران نباید گذاشت که درختی در سطح منابع طبیعی قطع شود.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: بسیجیان نباید اجازه دهند که متجاوزان منابع طبیعی با نفوذ در دادگستری و نیروی انتظامی زمینه دست‌اندازی به این عرصه ملی را فراهم کنند.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خودباوری نقش مردم در پایداری اسلام و انقلاب بیان داشت: بسیاری از کشورهای دنیا به این موضوع اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران در مواضع خویش در دنیا ثابت قدم است.

وی به اهمیت موضوع حفظ منابع طبیعی در سطح کلان اشاره کرد و گفت: برخی از امور مربوط به حفظ منابع طبیعی باید در سطح کلان دیده شود.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول