اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری:

کاندیداها، خانواده‌های شهدا را در معذوریت قرار ندهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خانواده‌های شهدا را در معذوریت قرار ندهند.

کاندیداها، خانواده‌های شهدا را در معذوریت قرار ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر تاکید کرد: جنگ مستضعفان و مستکبران همیشه در تاریخ وجود داشته و تا پایان عالم نیز ادامه خواهد یافت، ولی با وجود اینکه شیوه‌ها و تاکتیک‌های جنگ‌ها عوض می‌شود اما ماهیت خصومت همچنان باقی می‌ماند.

وی که پدر دو شهید است با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری تاکید کرد: این ایام افرادی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری و یا خود این افراد وارد شهرستان می‌شوند هر چند که میهمان هستند و خصلت مازندرانی‌ها مهمان‌ نوازی شایسته است، ولی بعضا شنیده می‌شود بعضا با مراجعه به برخی بیوت و خانواده‌های شهدا و  انتشار این سخنان که فلانی مورد حمایت شخص رهبری است این خانواده‌ها را در مضیقه قرار می‌دهند.

این عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: پیام ما این است، افرادی که در ستاد کاندیداها فعالیت می‌کنند باید بدانند معذوریت اخلاقی برای خانواده‌ها ایجاد نکنند و همچنین دفتر مقام معظم رهبری راضی به این تعبیرات نیست، رهبری کلیات ویژگی‌های یک رئیس جمهور را مطرح می‌کنند ولی انطباق با رای‌دهندگان و مردم است.

 معلمی خاطرنشان کرد: هر کس بنا بر تشخیص خود رای خواهد داد، پس سعی کنیم فضای انتخابات را آرام، فرهنگی و اخلاقی نگه داریم.

 امام جمعه قائمشهر با اشاره به فرمایشات رهبری درباره حمایت از کار و سرمایه ملی و تاکید بر اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: دشمن مضیقه‌های اقتصادی زیادی را برای شکستن انقلاب و در تنگنا قرار دادن مردم اعمال کرد، ولی مسئولان باید کمر همت ببندند و در بخش‌هایی که به علت ضعف مدیریت، دچار نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت کالاها و تورم شدند را جبران کنند.

انتهای پیام/86008/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول