اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان فیروزآبادی:

شغل پرستاری توفیقی است که نصیب هر فردی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان فیروزآبادی با حضور فرماندار شهرستان ری، رئیس و مسئولان بیمارستان فیروزآبادی، شهردار باقرشهر و تعدادی از اعضای شورای شهر باقرشهر در سالن عطر یاس باقرشهر برگزار شد.

شغل پرستاری توفیقی است که نصیب هر فردی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، امیرحسین باقرنژاد در سخنانی در این مراسم اظهار داشت: شغل پرستاری یکی از جلوه‌های باشکوه در زندگی است که نصیب هر فردی نمی‌شود و الگوی پرستاران نیز باید حضرت زینب(س) باشد چرا که ایشان در واقعه عاشورا بزرگترین درس پرستاری را به تمام مددکاران عالم آموختند.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: حرفه پرستاری در واقع تکمیل‌کننده کار کادر پزشکان مراکز درمانی است و می‌بایست تلاش شود حتی‌المقدور نسبت به رفع گرفتاری و نیازهای آن‌ها گام‌های اساسی برداشته شود چرا که ری با توجه به جمعیت ساکن و فعال در آن متاسفانه از مراکز درمانی و بهداشتی کافی برخوردار نیست و بنابراین در برنامه‌های استان و شهرستان نسبت به تاسیس مراکز جدید و یا بازسازی بافت‌های فرسوده درمانی اقداماتی در دست اجرا است.

در ادامه مراسم، مهدی خورشیدی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از پرستاران و پزشکان فعال و همچنین بازنشسته این مرکز درمانی اذعان داشت: روح لطیف و سرشار از مهر و محبت و همچنین نوع دوستی دو ویژگی مهم در ادامه فعالیت پرستاری است و همچنین صبر، از خودگذشتگی، فداکاری و شب زنده‌داری از جمله صفاتی است که می‌توان به یک پرستار خوب نسبت داد و برای ارزش کاری او ارزشی معنوی و مادی در نظر گرفت.

لازم به ذکر است، تجلیل از تعدادی از افراد بازنشسته پرستاری و برترین‌های این حرفه در بیمارستان فیروزآبادی و اهدای لوح و جوایز نقدی، بخشی از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2462/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول