اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

افزایش 20 درصدی کرایه ناوگان حمل و نقل/ برگشت قیمت‌ها از 16 فروردین

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: قیمت کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در نوروز امسال با افزایش 20 درصدی روبه‌رو است.

افزایش 20 درصدی کرایه ناوگان حمل و نقل/ برگشت قیمت‌ها از 16 فروردین

شهریار افندی‌زاده در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی هراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: قیمت کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای نوروزی 92 با افزایش 20 درصدی روبه‌رو است.

وی افزود: این افزایش قیمت به دلیل ارائه خدمات بیشتر شرکت‌های حمل و نقلی در تعطیلات نوروز، تشویق برای جابه‌جایی مسافران و خدمات بهتر به مسافران با توجه و رعایت بیشتر در کنترل سرعت مجاز و امنیت سفر بوده است.

افندی‌زاده با اشاره به اینکه با توجه به اینکه معمولا در سفرهای نوروزی در یک سمت از مبدا یا مقصد با کمبود مسافر روبرو هستیم که این امر یکی از دلایل افزایش قیمت است، عنوان کرد: بلافاصله با پایان تعطیلات نوروزی از 16 فروردین ماه سال آینده قیمت‌ها به مقدار اولیه خود بازمی‌گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تاکید بر اینکه به هر حال در سال 92 با توجه به نرخ تورم با افزایش قیمت حمل و نقل عمومی مواجه خواهیم بود، تصریح کرد: اواخر فروردین ماه آینده عملکرد شرکت‌های حمل و نقل بررسی می‌شود و متناسب با آن افزایش قیمت را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول