اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خبر داد

فعالیت 82 اکیپ راهداری خراسان‌رضوی در ایام نوروز 92

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: 82 اکیپ راهداری خراسان‌رضوی در قالب 391 نفر و 209 دستگاه ماشین‌آلات در طول راه‌های زیر پوشش این اداره کل به زائران بارگاه امام رضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

فعالیت 82 اکیپ راهداری خراسان‌رضوی در ایام نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابراهیم صنیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله در ایام نوروز، طرح اکیپ‌های راهداری نوروزی به طور روزانه و تمام وقت برای تسهیل در تردد زائران و مسافران اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح نوروزی راهداری 82 اکیپ راهداری در قالب 391 نفر و 209 دستگاه ماشین‌آلات در طول راه‌های زیر پوشش این اداره کل به زائران بارگاه امام رضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

صنیعی ادامه داد: علاوه بر 26 اداره راه و شهرسازی در شهرستان‌های خراسان‌رضوی تعداد 32 راهدارخانه ثابت و سیار نیز در محورهای استان در این طرح نوروزی دخیل هستند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز با اجرای طرح نوروزی راهداری از تاریخ 25 اسفند ماه، روزانه 13 اکیپ نظارت ستادی به گشت‌زنی در محورها می‌پردازند.

وی گفت: اکیپ‌های نظارت ستادی بر عملکرد ایستگاه‌ها و اکیپ‌های راهداری و همچنین وضعیت محورها نظارت دارند.

صنیعی تصریح کرد: این اداره کل با نصب بنرهای هشداردهنده در طول جاده‌ها به رانندگان عبوری و مسافران هشدارهای ایمنی لازم در حین رانندگی را تاکید می‌کند.

وی یادآور شد: چاپ بولتن توصیه‌های ایمنی، کتابچه‌های نوروز، آشنایی با علائم و دستگاه‌های ایمنی جاده‌ای همراه با معرفی استان و راهنمای مسافر از دیگر اقدامات فرهنگ انجام شده برای استقبال از مسافران در نوروز 92 است.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول