اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا در جلسه تنظیم بازار پیشوا:

ارزاق عمومی ویژه نوروز در سبد کالایی مردم تامین شده است

خبرگزاری فارس: جلسه تنظیم بازار شهرستان پیشوا به ریاست بهرام ستاری فرماندار، معاون اداری مالی فرمانداری پیشوا و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان پیشوا در محل فرمانداری برگزار شد.

ارزاق عمومی ویژه نوروز در سبد کالایی مردم تامین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، بهرام ستاری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پیشوا که با حضور مسئولان مربوطه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بیان داشت: باید دست دلالان و سودجویان در زمینه کالاهای اساسی خانوارها کوتاه شود تا کالاها با قیمت مناسبی به دست اقشار مختلف جامعه برسد و بر این اساس نیازمند یک نظارت و بازرسی ویژه هستیم.

فرماندار شهرستان پیشوا بر افزایش نظارت و بازرسی بر بازار شهرستان، در ایام نزدیک به عید باستانی نوروز تاکید کرد و تلاش همه مسئولان مربوطه را بر کنترل قیمت‌ها در این ایام خواستار شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به گشایش نمایشگاه بهاره و طرح نظارت، کنترل و بازرسی ویژه عید نوروز از 15 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین 92 در محل نمایشگاه‌های بهاره شهرستان انجام می‌شود.

ستاری از مسئولان خواست با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از ماه‌های گذشته، تلاش کنند تا مردم در تهیه کالاهای اساسی و مورد نیاز مانند میوه و گوشت قرمز و سفید با مشکل روبه‌رو نشوند و از 15 اسفند ماه تا 15 فروردین 92 میوه، مرغ و گوشت قرمز بر اساس نیاز مردم با قیمت متعادل توزیع شود.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد تنظیم بازار در جهت برپایی نمایشگاه بهاره ویژه نوروز خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم چرا که بر اساس گزارش‌های رسیده تا 15 فروردین ماه 92 متناسب با نیاز مردم در جهت توزیع کالای مورد نیاز ویژه نوروز هیچ مشکلی وجود نداشته و مردم عزیز شهرستان با خیالی آسوده نسبت به تامین مایحتاج اساسی خود اقدام کنند.

همچنین رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان در ادامه جلسه عنوان کرد: امسال نیز با عرضه مستقیم محصولات تولید کنندگان در نمایشگاه بهاره در جهت تنظیم و کنترل بازار شب عید تلاش می‌کنیم مردم خوب پیشوا بدون هیچ مشکلی بتوانند خرید کنند.

اردستانی از اختصاص  پرتقال و سیب برای شهرستان پیشوا خبر داد و گفت: این محصولات در سردخانه‌های شهرستان ذخیره شدند و برای عرضه در چندین مرکز فروش به زودی در بین شهروندان عرضه می‌شوند.

وی در پایان قابل‌ دسترس بودن نمایشگاه‌های بهاره و تخفیف‌های قابل توجه را از ویژگی‌های این نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بهاره امسال عرضه مستقیم محصولات و مایحتاج ضروری مردم مثل گوشت قرمز و مرغ با دقت و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2462/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول