اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی:

96 هزار مترمکعب فاضلاب در خراسان شمالی تصفیه شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: امسال بیش از 96 هزار مترمکعب فاضلاب در استان تصفیه شده است.

96 هزار مترمکعب فاضلاب در خراسان شمالی تصفیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، سید ابراهیم علوی اظهار کرد: همچنین 33 میلیون و 849 هزار متر مکعب آب طی امسال در استان تولید شده است.

وی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال جاری افزود: در تمام فصول سال با توجه به گرمای فصل تابستان هیچ‌گونه کمبود آب و نوبت‌بندی را در استان شاهد نبودیم و همچنین نصب بیش از 10 هزار انشعاب آب، بیش از 67 هزار و 700 متر اصلاح و توسعه شبکه‌های آب‌رسانی از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در بخش آب بود.

علوی اجرای بیش از 9 هزار متر خط انتقال آب، تعویض 4 هزار و 270 کنتور خراب و معیوب آب در سطح استان، باز‌سازی 2 هزار و 341  رشته انشعاب آب فرسوده و استحصال 33 میلیون و 849 هزار مترمکعب آب که پس از گندزدایی و کلر‌زنی وارد شبکه آب‌رسانی در سطح استان شده است را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد.

وی همچنین در مورد عملکرد این شرکت در بخش فاضلاب نیز گفت: اجرای بیش از 37 هزار متر توسعه شبکه فاضلاب در سه شهر بجنورد، اسفراین و شیروان، نصب 7 هزار و 800 فقره انشعاب جدید فاضلاب، ویدئو متری 36 هزار متر از شبکه‌های فاضلاب و رفع اشکالات احتمالی و جمع‌آوری و تصفیه بیش از هشت هزار متر مکعب فاضلاب در هر ماه در دو شهر بجنورد و اسفراین از اهم فعالیت‌های این شرکت در بخش فاضلاب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های سال 92 این شرکت گفت: با توجه به سفر پر‌خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان، اولویت‌های کاری این شرکت در سال 92 انجام و تکمیل تعهدات، مصوبات و پروژه‌های سفر معظم‌له به استان است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت‌های کاری این شرکت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آشخانه، تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک فرهنگیان شهر بجنورد، تکمیل شبکه فاضلاب شهر اسفراین و رسیدن به مرز صد‌درصدی و تکمیل و ارتقای خدمات آب‌رسانی در 13 شهر استان است.

علوی کل اعتبارات اختصاص یافته از سفر مقام معظم رهبری به بخش آب و فاضلاب استان را 320 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبار در طی سه سال به این شرکت ارائه می‌شود، پروژه‌های مصوب در حال اجرا هستند و بر اساس اعتبارات پیش‌بینی شده پیش خواهند رفت.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول