اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

بسترها برای صنایع جنبی پسته فراهم شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: محصول پسته ارزش سرمایه‌گذاری دارد و بسترها برای پیشرفت و صنایع جنبی پسته باید فراهم شود.

بسترها برای صنایع جنبی پسته فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش پسته در این شهرستان این محصول را از دیرباز پشتوانه عظیمی برای مملکت جمهوری اسلامی خواند.

وی با بیان اینکه برخی خدمت‌ها در واقع خیانت به کشور است و این مسائل نباید در نظام اسلامی ما وجود داشته باشد، اظهار داشت: برگزاری این‌گونه همایش‌ها باید نتیجه مطلوب داشته باشد و این نتیجه باید روی زمین‌های زراعی و درختان پسته مشاهده شود.

رمضانی‌پور بیان داشت: با وجود کمبود و شوری آب باز هم 35 هزار تن پسته برداشت شده که نشان می‌دهد، این محصول ارزش سرمایه‌گذاری دارد و بسترها برای پیشرفت و صنایع جنبی پسته باید فراهم شود و این مهم هر چند که سال‌ها پیش باید اتفاق می‌افتاد، اما باز هم دیر نیست، زیرا آیندگان از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه ما می‌توانیم، صنایعی منحصر به‌فرد در این زمینه تولید و نیازی به واردات نداشته باشیم، خاطر نشان کرد: کشاورزان باید توجیه شوند و آموزش ببینند که تنها تجربه کارساز نیست، بلکه آموزش به ویژه در روستاها می‌تواند راهکارهای مفیدی نشان دهد.

رمضانی‌پور به زمان‌بر بودن وارد کردن آب به شهرستان رفسنجان اشاره و بیان کرد: داشته‌ها را باید مغتنم شمرد و از اسراف پرهیز کرد.

وی عنوان کرد: شرکت تعاونی پسته باید دلخواه مردم باشد و دلسوزانه عمل کند و در این راستا اعتمادسازی حرف اول را می‌زند و باید با محوریت تعاونی نقش خود را در خرید و فروش پسته ایفا کند و مردم متضرر نشوند.

انتهای پیام /80016/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول