اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

عید نوروز نیازمندان فراموش نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: در ایام نوروز باید به افراد ضعیف و نیازمند کمک کرده و آنها را فراموش نکنیم.

عید نوروز نیازمندان فراموش نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز با اشاره به اینکه احیای زمین نشانه قدرت خداوند است، گفت: خواب و بیداری زمین، انسان را به یاد قیامت می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه باید در این ایام تغییر تازه‌ای را در زندگی خود ایجاد کنیم، ادامه داد: در این ایام باید یاد همه شهدا، امام راحل و تمام بزرگان را گرامی ‌بداریم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد خاطرنشان کرد: باید در اخلاق خود در سال جدید تغییر ایجاد کنیم و نیازمندان را کمک کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آغار عملیات اجرایی خط انتقال گاز ایران به پاکستان، تصریح کرد: ایران اسلامی با اجرای خط انتقال گاز صلح به پاکستان، تأثیرگذاری خود در عرصه اقتصادی جهان را نشان داد.

 

متقی‌نیا عنوان کرد: این حرکت در شرایطی انجام شد که استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران به کار گرفته است.

وی در ادامه با فرارسیدن سالروز ملی شدن صنعت نفت یادآور شد: انگلیس و آمریکا هنوز در حال مقابله با روند موفقیت‌های اقتصادی ایران هستند و می‌خواهند مانع از توفیقات نفتی ایران اسلامی شوند.

متقی‌نیا گفت: در عین حال با طرح این مسئله که ایران دارای ذخایر غنی نفتی است با دستیابی ایران به فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای نیز مخالفت می‌کنند.

وی در ادامه به سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: آنچه باعث شد که حضرت زینب (س) به یک جایگاهی برسد و حادثه عاشورا این بانو را زمین‌گیر نکند؛ عبادت‌های شبانه، روزانه، بصیرت و صبر این حضرت بود.

متقی‌نیا متذکر شد: باید روز پرستار را گرامی بداریم؛ چراکه پرستاران فرشتگان رحمت هستند.

وی به 26 اسفند سالروز ارتحال سیداحمد خمینی یادگار امام اشاره کرد و گفت: نقش سیداحمد خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار امام راحل یک نقش بی‌بدیل بود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به سالروز بمباران حلبچه اشاره کرد و اذعان داشت: این بمباران شیمیایی نشانه جنایت‌های استکبار جهانی علیه انسان‌های بی‌گناه بود.

وی در پایان از مسئولان نظارتی خواست در این روزها نظارت بر کالاها را بیشتر کنند و با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول