اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

مسئولان مواظب گفتار، رفتار و برخی اقدامات خود باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون به انتخابات ریاست جمهوری 92 اشاره کرد و از مسئولان خواست مواظب گفتار، رفتار و برخی اقدامات خود باشند و آرامش مردم را برهم نزنند.

مسئولان  مواظب گفتار، رفتار و برخی اقدامات خود باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت سالروز ولادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در سخنانی اظهار داشت: ولخرجی و هزینه کردن از بیت‌المال در این شرایط حساس که مردم با تورم و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند توسط  برخی‌ها، نادرست و خلاف منویات رهبری است.

امام جمعه کازرون گفت: مردم، علما، مراجع عظام تقلید، روحانیون و جامعه مدرسان تا جایی که دولت پشت سر رهبری قرار دارد و از مسیر قانونی خارج نشود، احترام قائل هستند.

خرسند تصریح کرد: مردم همواره بیدار و هوشیار هستند و مانند برخورد با فتنه 88 با هرگونه انحرافی از جانب هر کس صورت گیرد برخورد قاطع می‌کنند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری 92 اشاره کرد و از مسئولان خواست مواظب گفتار، رفتار و برخی اقدامات خود باشند و آرامش مردم را برهم نزنند.

خطیب نماز جمعه کازرون در ادامه به برخی افراد که انتخابات ریاست جمهوری ایران را با روسیه اشتباه گرفته‌اند اشاره کرد و گفت: کشوری که ولی فقیه دارد و منتظر ولی عصر (عج) است، اقدامات پوتینی (رئیس جمهور روسیه) در آن کارآیی ندارد.

خرسند در بخش دیگر سخنانش از مسئولان خواست که اقدامات خود را در زمینه کار و تولید و حمایت از سرمایه ایرانی که نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بود به مردم گزارش دهند.

این مسئول به تعطیلی تعدادی از کارخانه‌های کازرون که به خاطر بی‌توجهی یک بانک و سرمایه‌گذار آن منجر به بیکاری افراد بسیاری شده اشاره کرد و ابراز داشت: امسال که به‌نام حمایت از کار و تولید و سرمایه ایرانی بود هیچ اقدامی در راه‌اندازی مجدد این کارخانه‌ها صورت نگرفت حتی از سوی این بانک نیز کارشکنی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

خرسند تصریح کرد: چنانچه در راستای راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل شده در این شهرستان از طرف بانک تجارت اقداماتی صورت نپذیرد در نامه‌ای مسئله را با مقام معظم رهبری در میان می‌گذاریم.

نماینده ولی فقیه در کازرون در پایان از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواست تا نسبت به کسانی که به بهانه چهارشنبه‌سوری بخواهند مردم‌آزاری کنند برخورد شدید کنند.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول