اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر:

کیفیت یک جشنواره‌ بستگی به مدیریتش دارد

خبرگزاری فارس: مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر گفت: برگزاری یک جشنواره بستگی به مدیریت آن مجموعه دارد و حتی ممکن است مدیریت یک شهر کوچک در برگزاری یک جشنواره ملی بهتر از یک استان بزرگ بازدهی داشته باشد.

کیفیت یک جشنواره‌ بستگی به مدیریتش دارد

مهدی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» که در سده لنجان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال تجربه کاری برگزاری جشنواره فیلم به ویژه فیلم فجر را داشته‌ام و معتقدم موضوع جشنواره خوب بود اما بهتر بود، زودتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه جا داشت این جشنواره از شهریورماه فراخوان می‌داد، افزود: البته همین‌که آغاز به کار این جشنواره کلید خورده خوب است.

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر با اشاره به سطح کیفی جشنواره و تأمین بودجه آن توسط شهرداری گفت: برگزاری یک جشنواره بستگی به مدیریت مجموعه دارد و ممکن است مدیریت یک شهر کوچک در برگزاری یک جشنواره ملی بهتر از یک استان بزرگ بازدهی داشته باشد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال جشنواره فیلم فجر را در 10 استان مدیریت کردیم و این در حالی بود که در بین شهرستان‌های بزرگ، شهر کرمانشاه رتبه نخست برگزاری جشنواره را کسب کرد و این موضوعی بود که برای ما هم باورپذیر نبود.

حقیقی گفت: همه چیز به مدیریت فرهنگی استان و نیز مدیریت فرهنگی جشنواره بستگی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که فیلم‌سازی و هنر در نهادینه کردن منویات رهبری چه اندازه تأثیر دارد، اظهار کرد: هنر همیشه تأثیرگذاری خود را در نهادینه کردن افکار دارد و سینما به عنوان هنری با مخاطبان خاص می‌تواند این تأثیرگذاری را بیشتر داشته باشد.

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر افزود: به یقین سینما و تصویر در آینده هر کشوری و در هر نقطه از دنیا می‌تواند تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/63012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول