اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از منتخبان جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی:

جای جشنواره‌ای با محتوای منویات رهبری در کشور خالی بود

خبرگزاری فارس: یکی از منتخبان جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی گفت: جای چنین جشنواره‌ای با محتوای نام‌گذاری سال‌ها و منویات رهبری در کشور خالی بود.

جای جشنواره‌ای با محتوای منویات رهبری در کشور خالی بود

محمدحسین حاجی ده‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد نحوه ارسال آثار خود به جشنواره «سال تولید حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی» که در سده لنجان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به عنوان خوبی که این جشنواره داشت،  9 فیلم به این جشنواره ارسال کردم .

وی با بیان اینکه از استان یزد در این جشنواره شرکت کردم، افزود: فیلم دست‌های پنهان، اوج زندگی، دستان سبز به بخش داوری راه پیدا کرد.

یکی از منتخبان جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی تصریح کرد: فیلم دست‌های پنهان یکی از فیلم‌هایی است که به بخش داوری راه پیدا کرد و موضوع آن داستان چهار نفر نابینایی است که خودشان برای زندگی خود تأمین معاش می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شغل شما فیلم‌سازی است، گفت: من بازنشسته آموزش و پرورش هستم و بر حسب علاقه‌‌ای که فیلم‌سازی دارم، کار ساخت فیلم را دنبال می‌کنم.

حاجی ده‌آبادی اضافه کرد: 70 عنوان فیلم کوتاه تاکنون ساخته‌ام که برخی از آنها نیز حائز رسته برتر نیز در جشنواره‌ها شده است.

یکی از منتخبان جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی در مورد دسترسی به نحوه برگزاری این جشنواره افزود: در این جشنواره حضور ندارم، اما اخبار را از طریق سایت این جشنواره دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار است که برگزار می‌شود، تصریح کرد: در جشنواره‌های زیادی شرکت کردم، اما تاکنون جشنواره‌ای با عنوان کار و تولید در کشور و در راستای منویات رهبری نداشتیم.

انتهای پیام/63012/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول