اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی:

جشنواره ملی بودجه ملی می‌خواهد

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی گفت: برگزاری جشنواره‌های ملی بودجه ملی نیاز دارد؛ این در حالی است که برپایی جشنواره فیلم کوتاه با موضوع تولید ملی با بودجه شهرداری سده لنجان صورت گرفت.

جشنواره ملی بودجه ملی می‌خواهد

حسین ملایری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تأمین اعتبار لازم این جشنواره اظهار کرد: 100 درصد تأمین بودجه این جشنواره از طریق شهرداری سده لنجان تأمین شده است.

وی افزود: جشنواره کشوری، بودجه ملی نیاز دارد و نداشتن بودجه در روند کار مشکل ایجاد می‌کند.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی تصریح کرد: حجم برنامه‌های ما بسیار سنگین بود و این در حالی است که سایر جشنواره‌های ملی فرصت یکساله برگزاری دارند، اما این جشنواره در مدت سه ماه کلید خورد.

وی ادامه داد: البته بسیاری از امور این جشنواره همچون زمان فراخوان، تندیس، پوستر، بنر جشنواره و دریافت آثار و تبلیغات در حد یک جشنواره ملی انجام شد.

ملایری یکی از مشکلات این جشنواره را ارسال آثار در زمان محدود برشمرد و گفت: از بسیاری نقاط کشور با دبیرخانه این جشنواره تماس می‌گرفتند و خواستار فرصت و زمان بیشتری برای ارسال آثار بودند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات این جشنواره در زمان محدود و در اواخر سال جاری برگزار شد.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی گفت: بهتر بود زمان بیشتری به عنوان مثال از اردیبهشت‌ماه جاری در اختیار این جشنواره قرار می‌گرفت تا تمامی هنرمندان فیلم بتوانند آثار خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به ملاک‌های انتخاب آثار برتر افزود: مهم‌ترین ملاک انتخاب آثار با محوریت «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی» بود، اما موضوعات دیگر کار و تولید ملی در استحکام جامعه و خانواده، تأثیر کار و تولید ملی در آسایش و اقتصاد خانواده و تأثیر کار در فرهنگ اسلامی در نظر گرفته شد.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی ادامه داد: در بخش فنی نیز کیفیت کارگردانی، فیلم‌برداری، تدوین و نیز مدت زمان فیلم داوری شد.

وی همچنین از پخش آثار برتر پس از برگزاری جشنواره در رسانه ملی خبر داد.

انتهای پیام/63012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول