اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 48 ساعت

‌رزمایش الی بیت‌المقدس در سیرجان پایان یافت

خبرگزاری فارس: رزمایش الی‌ بیت‌المقدس‌ در منطقه عمومی سیرجان و اردوگاه قدس سپاه ناحیه سیرجان با موفقیت به پایان رسید.

‌رزمایش الی بیت‌المقدس در سیرجان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، رزمایش الی‌ بیت‌المقدس ظهر امروز در منطقه عمومی سیرجان و اردوگاه قدس سپاه ناحیه سیرجان پس از 48 ساعت عملیات‌های مختلف با موفقیت به پایان رسید. 

امام جمعه سیرجان در آیین پایانی این رزمایش به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب در قالب بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج این یادگار همیشه جاوید امام راحل به معنی حضور مردم در تمام‌ صحنه‌ها به ویژه دفاع از کشور و ملت است.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی اظهار کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند قدرت ملت ایران را داشته باشد، زیرا بسیج به معنای آمادگی همیشگی در دفاع از میهن اسلامی و رویارویی با همه مشکلات و قدرت واحد در برابر استکبار جهانی است.

وی افزود‌: در دوران دفاع مقدس وحدت، همدلی و قدرت ایمان در کشور توانست اسلحه جهانیان را که برای پیروزی رژیم بعث آمده بودند، خنثی کند و امروز همه می‌دانند بسیج تبلور قدرت ملت ایران و همه خوبی‌ها در کنار ولایت و رهبری است.

امام جمعه سیرجان رزمایش الی‌ بیت‌المقدس را نمونه بارز آمادگی بسیج در دفاع از میهن اسلامی دانست.

فرمانده سپاه سیرجان در این آیین با بیان اهمیت رزمایش الی بیت ‌المقدس گفت‌: فرهنگ بسیج عصاره فرهنگ اولیاء خدا و فرهنگ فاطمی، عاشورایی و حسینی است و امروز با بیداری اسلامی در منطقه بسیج ملت ایران تنها نیست و در جای جای منطقه قدرت بسیج متبلور می‌شود از لبنان تا سوریه و فلسطین، این بسیج با مقاومت خود در برابر قدرت‌های جهانی می‌ایستد. 

منوچهر شمس‌الدینی افزود‌: بسیج به دنبال کشورگشایی در منطقه نیست، بلکه مدافع ارزش‌های اسلامی بوده و امروز معیار بسیج معمار انقلاب یعنی حضرت امام خمینی (ره) است.

شمس‌الدینی تصریح کرد: از همین رزمایش اعلام می‌کنیم آن زمان که بسیج ما دو ساله بود در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن پیروز شد و هم‌اکنون اقتدار بسیج یعنی قدرت ملت ایران، آمریکا و صهیونیست از این قدرت مطلع نیستند.

وی اضافه کرد: این رزمایش در شهرستان سیرجان به استعداد هشت گردان محله محور و آموزش دیده از گردان‌های امام حسین (ع)، بیت‌المقدس و الزهرا به مدت 48 ساعت برگزار شد و دلاورمردان بسیج آمادگی خود را برای اهداف از پیش تعیین شده در قالب عملیات به اثبات رساندند.

به گزارش فارس، در ادامه‌ رزمایش در قالب عملیات‌های دفاعی‌، امداد و نجات، ایست و بازرسی، بازپس‌گیری، عملیات‌های ضد استقرا‌ر و واکنش سریع در برابر دشمن انجام شد و انفجار و آتش‌باری در قالب دفاع از سرزمین به اجرا درآمد.

انتهای پیام/80015/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول