اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان با تأکید بر اینکه امروز باید با الگوپذیری از منش شهدا در مسیر آنان گام برداریم، گفت: شهدا بهترین الگوی جامعه هستند.

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در یادواره 26 شهید کارگر این شهرستان در محل مسجد کارخانه قند در جمع مدیران و خانواده‌های شهدا اظهار داشت: بی گمان میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و حرکت در مسیر ولایت، بزرگترین مقابله و دفاع در برابر دشمنان است.

کوثری ادامه داد: شهدا بهترین الگوی عملی تربیتی برای جامعه هستند؛ از این رو آحاد جامعه به ویژه نسل جوان باید شهدا را الگوی خویش قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: عزت‌مندی اقتدار نظام امروزه به برکت خون شهدا است و باید قدر این ارزش‌ها را بدانیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان همچنین از کارگران به عنوان مجاهدان در راه خدا نام برد و از خدمات آنان قدردانی کرد.

فرمانده نیروی مقاومت شیروان نیز طی سخنانی با اشاره به فرهنگ شهادت در مکتب اسلام عنوان کرد: انسان‌های متعالی اهل شهادتند و شهیدان راه شهادت را با موفقیت طی کردند.

علی‌‌محمد محمدی، خون شهدا را موجب حیات و پویایی اسلام دانست و یادآور شد: اگر امروز شاهد سربلندی کشور در جهان هستیم؛ حاصل خون شهیدانی است که در طول انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

محمدی، ترویج فرهنگ شهادت در جامعه را مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: شهدای ما شاهدان عرصه حیات اجتماعی ملت هستند و جامعه مدیون فداکاری آنهاست.

عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان متذکر شد: باید بسیجیان در کارخانه‌های تولید ملی در مسیر اقتصاد کشور بیش از گذشته گام نهاده و برای افزایش تولید تلاش کنند.

فرمانده نیروی مقاومت شیروان در پایان مهم‌ترین پیام شهدا را پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول