اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

مسئولان به محاسبه عملکرد خود بپردازند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال مسئولان باید با بررسی و ارزیابی عملکرد خود، میزان خدمت‌رسانی به عموم مردم را مشخص کنند.

مسئولان به محاسبه عملکرد خود بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: محاسبه و رسیدگی به اعمال و کردار شخصی به عنوان یکی از مهم‌ترین تاکیدات حضرت علی (ع) خطاب به عموم مردم مطرح است.

وی ادامه داد: در حالی که امروز آخرین جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا در سال جاری برگزار می‌شود، از مجموعه مدیران و مسئولان انتظار داریم که با سنجش و ارزیابی دقیق عملکرد خود، میزان خدمت‌رسانی شایسته و بی منت به مردم بزرگوار را تعیین کنند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه اساس حکومت اسلامی مبتنی بر رضایت الهی و مردم بنا شده است، افزود: افرادی که به اشکال مختلف در سکان مسئولیت‌های مختلف قرار گرفته‌اند، باید بدانند و آگاه باشند که کوتاهی در حق مردم با استغفار هم مشمول عفو الهی نمی‌شود، بلکه در این عرصه باید به شکلی فعالیت کنیم که روز قیامت در محضر پروردگار سربلند شویم.

وی یاد آور کرد: گذر ایام عمر و ایجاد دگرگونی در دوران از بارزترین نکاتی به شمار می‌رود که حافظ در اشعار خود به بشر یادآور شده است و همگان باید این مسئله مهم را مدنظر داشته باشند.

در ادامه این جلسه، فرماندار شهرضا طی سخنانی با اشاره به جایگاه فاخر این شهرستان در عرصه‌های مختلف گفت: کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، کشاورزی و امنیتی حاکی از وجود تعامل وهم دلی بین مردم و مسئولین این شهرستان دارد.

سید محمد باقر محمدی ادامه داد: اجرای 217 طرح در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون بر 396 میلیارد ریال گام بزرگی در راستا پیشرفت و آبادانی این دیار به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای ایام نوروز در این شهرستان مهیا شده است، افزود: بر اساس سیاست‌گذاری‌های انجام گرفته، شاهد کاهش 19 درصدی تصادف در محورهای مواصلاتی شهرضا طی سال جاری هستیم و انتظار داریم در ایام نوروز میزان تصادف در این محورها به کم‌ترین میزان ممکن کاهش پیدا کند.

فرماندار شهرضا با تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در راستای برگزاری انتخابات سال آینده در سطح این شهرستان گفت: تمامی فعالیت‌های ستاد اجرایی انتخابات در این شهرستان مطابق با برنامه زمان‌بندی شده عملی شده است و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور وبی نظیر در سطح شهرضا شویم.

انتهای پیام/63011/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول