اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان:

سرعت پیشرفت علمی ایران به دور از تصور همه کشورهاست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: سرعت پیشرفت علمی امروز ایران اسلامی به دور از تصور همه کشورهاست.

سرعت پیشرفت علمی ایران به دور از تصور همه کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رامین رحمانی بعدازظهر امروز در حاشیه جشن تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: انقلاب‎ها برای جایگزین شدن یک طبقه به جای طبقه دیگر، شکل می‎گیرد و هدف اصلی آن در اختیار گرفتن حکومت بر اساس تفکرات، فرمایشات و قوانین ساخته شده توسط انسان‎ها است.

سرعت پیشرفت امروز نظام اسلامی به دور از تصور همه کشورهاست

وی ادامه داد: دشمنان طی 34 سال گذشته تلاش کردند از طریق مختلف جلوی پیشرفت علمی کشور و نظام اسلامی را بگیرند اما به همت جوانان و دانشجویان، پژوهشگران و نخبه‎های علمی کشور نه تنها نتوانستند این نظام را در راه رسیدن به قله‎های بلند علمی باز دارند بلکه امروز شاهد سرعت به دور از تصور همه کشورها توسط نظام اسلامی ایران هستیم.

کودکان امروز سربازان آینده این کشور هستند

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: اگر می‎خواهیم فردای این کشور با دستان توانمند جوانان آینده ساخته شود باید از همین امروز قدرشناس زحمات آنها باشیم و با ایجاد انگیزه در آنها در سرعت پیشرفت علمی فرزندان خود که در واقع آینده‌سازان این کشور و نظام ما هستند گام برداریم زیرا کودکان امروز سربازان آینده این مرز و بوم خواهند بود.

امروز قشر دانشجو و دانشگاهیان باید همانند همیشه بیدار و هوشیار باشند

رحمانی خاطرنشان کرد: دشمن در سال‌های اخیر و به خصوص در آستانه یک امتحان بزرگ یعنی انتخابات 1392 با اعمال فشارها، تحریم‎ها و اقدامات خرابکارانه در کشور تصور داشته که می‎تواند بین مردم، نظام و رهبری فرزانه انقلاب فاصله اندازد.

وی اضافه کرد: ملت ایران پا به پای مسئولان در تمام مشکلات یاری‌رسان بزرگان نظام بوده و با قدرت بر مشکلات غلبه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در این میدان حساس، قشر دانشگاهی، اساتید و دانشجویان باید همانند همیشه بیدار و هوشیار باشند و با توجه به فرامین و راهنمایی‎های رهبر انقلاب و توجه به دستاوردهای انقلاب و ترویج آن، راه حق را از باطل تشخیص داده و بار دیگر مشتی بر دهان یاوه‌گویان مستکبر بکوبند.

انتهای پیام/83004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول