اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردوی تیم ملی تنیس روی میز در اصفهان

از تماس جواهری با ابراهیمی تا خوشحالی ملی‌پوش تنیس روی میز

خبرگزاری فارس: اردوی تیم ملی تنیس روی میز که در اصفهان برگزار می‌شود با بازدید امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان با حاشیه‌هایی روبرو بود.

از تماس جواهری با ابراهیمی تا خوشحالی ملی‌پوش تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اردوی تیم ملی تنیس روی میز از 22 اسفندماه در خانه تنیس روی میز اصفهان آغاز شده است. در این اردو چهره‌های شاخص تنیس روی میز کشور از جمله مهران احدی، نیما و نوشاد عالمیان نیز حضور دارند.

محمدرضا محمد جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان امروز با حضور در خانه تنیس روی میز استان از اردوی ملی‌پوشان بازدید کرد و ضمن خوش‌آمد گویی به ملی پوشان از آنان به عنوان سرمایه‌های ورزش کشور یاد کرد.

در جریان این بازدید مهران احدی در گفت‌وگویی به محمد جواهری گفت: خاطره بدی از اصفهان دارم چرا که دو سال پیش در تیم ذوب‌آهن بازی می‌کردم و مبلغ 36 میلیون از این باشگاه طلبکارم که تاکنون نتوانسته‌ام طلبم را دریافت کنم.

پس از صحبت‌های ملی‌پوش تنیس روی میز با جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان طی تماسی که با ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن داشت مطلب را با وی در میان می‌گذارد و سپس گوشی خود را به احدی می‌دهد که با ابراهیمی در مورد طلبش صحبت کند.

پس از صحبت‌های مدیر عامل ذوب‌آهن با احدی ظاهراً قول‌هایی از سوی ابراهیمی به این بازیکن داده می‌شود که سبب خوشحالی بسیار زیاد احدی شده بود.

گفتنی است مهران احدی هم اکنون در تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام حضور دارد.

انتهای پیام/63020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول