اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر تشریح کرد

دستاوردهای سفر هیئت اقتصادی بوشهر به بندر مرسین ترکیه

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر دستاوردهای سفر هیئت اقتصادی استان بوشهر به بندر مرسین ترکیه را تشریح کرد.

دستاوردهای سفر هیئت اقتصادی بوشهر به بندر مرسین ترکیه

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبر شریف‌پور بوشهری صبح امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی بوشهر با اشاره به گزارشی از سفر به بندر مرسین ترکیه اظهار داشت: زیرساخت‌های بندری استان بوشهر بیش از این بندر است که استفاده بهینه از این زیر ساخت‌ها بویژه ایجاد پایانه صادراتی مواد معدنی می‌تواند رونق بازرگانی در استان را به همراه داشته باشد.

شریف‌پور انعقاد تفاهم‌نامه برای شرکت بازرگانان در نمایشگاه‌های بین المللی و برپایی نمایشگاه‌های مشترک بین بوشهر و طرف ترک را از جمله دستاوردهای این سفر اعلام کرد.  

وی با بیان اینکه تجار بندر مرسین علاقه‌مندی خود را برای گسترش روابط تجاری با استان بوشهر در بخش‌های مختلف تجاری اعلام کردند، افزود: با توجه به اینکه مرسین یکی از بنادر بازرگانی ترکیه بشمار می‌رود، گسترش روابط تجاری با تجار این استان زمینه حضور کالاهای ایرانی را در بازارهای اروپایی نیز فراهم خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر با اشاره به عقد دو تفاهم‌نامه همکاری در راستای گسترش روابط اقتصادی بین بنادر بوشهر و مرسین گفت: این دو تفاهم‌نامه در بخش‌های بازرگانی و نمایشگاهی به امضا رسید.

شریف‌پور در ارتباط با انعقاد دو تفاهم‌نامه با مسئولان بندر مرسین ترکیه تصریح کرد: این دو تفاهم‌نامه در چارچوب تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین اتاق‌های بازرگانی ایران و ترکیه در راستای مباحث اقتصادی، تبادلات بازرگانی و نمایشگاهی به امضای مسئولان دو استان رسید.

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر افزود: تفاهم‌نامه منعقد شده در بخش نمایشگاهی در راستای اقتصاد مقاومتی کشور به صورت تهاتری صورت گرفته است و بر مبنای آن دو طرف متعهد شده‌اند که در طول سال یک هفته سایت اینترنتی خود را برای نمایش توانمندی و ظرفیت‌های اقتصادی طرف مقابل در اختیار یکدیگر قرار دهند.

انتهای پیام/66006/ج30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول