اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

حرمت‌شکنی نباید حرکتی عادی تلقی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: نباید قبح و زشتی حرمت‌شکنی در کشور از بین رفته و این موضوع یک حرکت عادی تلقی شود به طور‌ی که حالت رسمی پیدا کند.

حرمت‌شکنی نباید حرکتی عادی تلقی شود

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اتفاق‌های چند روز اخیر در صحن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اگر با رفتارها و اقداماتی که مصداق شکستن حرمت افراد است برخورد قاطع صورت نگیرد به طور قطع در کشورمان حالت اپیدمی پیدا می‌کند که این به ضرر نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی بر لزوم برخورد با رفتارها و تحرکات غیرقانونی تاکید کرد و گفت: اگر امروز چهره‌هایی همچون علی لاریجانی هدف حمله‌های ناجوانمردانه قرار می‌گیرد به طور قطع چندان طول نمی‌کشد به سایر مقامات در رأس نظام اهانت می‌شود پس باید مقابل این قبیل حرکت‌های ناشایست ایستادگی کرد و برخورد قاطع و قانونی داشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید با اهانت‌کنندگان برخورد قاطع صورت گیرد، رسیدگی به این موضوع را یکی از مهمترین وظایف سران قوه قضائیه دانست و گفت: این قبیل تحرکات و تبلیغات منفی علیه مسئولان مصداق بارز قانون‌شکنی است، از این‌ رو این انتظار وجود دارد سران قوه قضائیه با اقتدار وارد عمل شده برای ریشه‌کنی این معضل اهتمام کنند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه تخلفات باید از راه‌های قانونی پیگیری شود، افزود: اگر ادعایی علیه کسی نیز وجود دارد باید از طریق قانونی اقدام کرده و از مسئولان امر رسیدگی به موضوع و مجازات فرد مورد نظر خواسته شود بنابراین اقدام شخصی و دست زدن به اعمال مغایر با وحدت کلمه به هیچ وجه پسندیده نیست.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم، این پیروزی بزرگ در سال 1357 را محصول اتحاد و همدلی دانست و اظهار داشت: هم اکنون در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته‌ایم لیکن در چنین برهه‌هایی و با در نظر گرفتن اینکه دشمنان در اذهان خود طرح‌ها و آینده شومی برای کشورمان ترسیم کرده‌اند باید اتحاد خود را حفظ کرده و از طریق قانونی و انتقادهای سازنده در راستای رفع مشکلات یکدیگر گام برداریم.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول