اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر قوه قضائیه به گلستان - 60

پورمحمدی: دولت خوب، باید حرمت‌داری کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دولت خوب دولتی است که خوش‌رو بوده و حرمت‌داری کرده و حقوق انسان‌ها را در اجرای قانون و در مجلس رعایت کند.

پورمحمدی: دولت خوب، باید حرمت‌داری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در گرگان اظهار داشت: حکومت خوب، حکومتی است که به معاش مردم توجه داشته باشد و همواره به دغدغه حل مشکلات و رفاه زندگی مردم بیندیشد.

وی خاطرنشان کرد: حکومت و دولت حسنه به دنبال حل مشکلات است و اسلام نیز به دنبال این نیست که مردم زندگی خوبی نداشته باشند ما چون انقلابی هستیم قرار نیست که فقیر زندگی کنیم و چون از مظلومان دفاع کرده و بر حرف حق پافشاری می‌کنیم و یا جلوی آمریکا ایستادگی کردیم دلیلی نمی‌شود که زندگی سختی را بگذرانیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور رعایت حقوق مردم و جلوگیری از تضییع حق آنان را هنر دین و انقلاب عنوان کرد و افزود: نظام اسلامی می‌گوید اگر می‌خواهید زندگیتان خوب باشد باید همواره سعی کنید با حفظ نظم، برنامه و اصول صحیح کارها انجام شود.

پورمحمدی متذکر شد: زندگی خوب آن حیاتی است که هر کس به اندازه تلاش خود به جایگاه والا دست پیدا کند و افرادی که در هر جایگاهی قرار می‌گیرند باید استحقاق آن را داشته باشند و انتخاب آنان براساس رانت، پارتی‌بازی و یا رابطه نباشد.

وی با تأکید بر اینکه بدون برنامه هیچ جامعه‌ای موفقیتی کسب نمی‌کند ابراز داشت: زندگی خوب و مسیر درست را خداوند به وسیله پیامبرانش، چراغ راه انسان‌ها قرار داده که اگر به آن عمل شود، زندگانی خوبی خواهیم داشت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه بداخلاقی در زندگی مسلمان وجود ندارد اظهار داشت: قرار نیست که حرف حق با مشت و یا با چهره عبوس گفته شود بلکه حرف حق را باید متین بیان کرد.

پورمحمدی افزود: نصیحت، تذکر و انتقاد را می‌توان بدون فحش و تندخویی عنوان کرد، انتقاد باید در جامعه بیان شود اما این انتقادها باید همراه با حسن خلق باشد.

وی با بیان اینکه حزب‌اللهی خوب کسی است که حسن خلق دارد خاطرنشان کرد: دولت خوب نیز دولتی است که خوش‌رو بوده و حرمت‌داری کرده و حقوق انسان‌ها را در اجرای قانون و در مجلس رعایت کند.

وی در خصوص رسانه خوش‌اخلاق نیز بیان داشت: کسانی که فحش، اهانت و تندخویی می‌کنند رسانه‌ حسنه نیستند لذا اگر می‌خواهیم حسنه باشیم باید اخلاق خوب را رعایت کنیم.

انتهای پیام/83001/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول