اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ساخت و تکمیل پروژه‌های مختلف بخش آب محقق شد

تزریق 100 میلیارد ریال به پروژه‌های آب کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تزریق 100 میلیارد ریال به پروژه‌های آب کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت و تکمیل پروژه‌های مختلف خبر داد.

تزریق 100 میلیارد ریال به پروژه‌های آب کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نشست ماقبل آخر شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری با حضور مسئولان و به ریاست سید حسین صابری استاندار برگزار شد.

در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی استان به عنوان یکی از ارکان اساسی و قانونی برنامه‌ریزی و توسعه استان حداقل باید ماهانه یک جلسه داشته باشد.

صابری ادامه داد: مجموعه امور مربوط به فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی که در کارگروه‌های زیر مجموعه به تصویب می‌رسد باید به تأیید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از طرفی هرگونه توزیع اعتبارات استانی و ملی استانی در پروژه‌ها نیز باید به تأیید نهایی این شورا برسد.

وی به مصوبات این جلسه نیز اشاره کرد و گفت: در این جلسه تعداد 37 مصوبه از کارگروه‌های امور زیربنایی، اشتغال، میراث فرهنگی، شورای سلامت و فن‌آوری و تحول اداری در جلسه مطرح شد که از این تعداد 35 مصوبه به تأیید نهایی رسید.

صابری تصریح کرد: علاوه بر این اعتباری اخیرا در بحث تأمین آب اعم از طرح‌های زودبازده تأمین آب و پروژه‌های نسبتا زمان‌بر رقمی معادل با 100 میلیارد ریال به استان ابلاغ شده بود که به تأیید رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اعتبار بخش عمده‌ای از آن مربوط به تأمین آب و احداث شبکه‌های اصلی دشت حاصلخیز امام‌زاده جعفر و یک رقم دیگر مربوط به طرحی نیمه‌تمام در منطقه چاروسا در حوزه وزارت نیرو بود که که باقی‌مانده نیز به صورت ریز در پروژه‌های جهاد کشاورزی در سطح شهرستان‌ها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/2571/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول