اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد حفاظت اجتماعی دادگستری آبیک:

عدم آگاهی از احکام حقوقی دلیل اصلی ارتکاب جرم است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک عدم آگاهی و اطلاع مردم از احکام حقوقی و قانونی را دلیل اصلی ارتکاب جرم ذکر کرد.

عدم آگاهی از احکام حقوقی دلیل اصلی ارتکاب جرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سید اسلام ظهرابی اصل در جلسه هسته‌های ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان اظهار داشت: کمک به دستگاه قضایی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادسرا و دادگستری از اهداف تشکیل ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک است.

وی افزود: هدف تشکیل ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک، پرونده‌سازی و خدشه وارد کردن به شخصیت افراد نیست بلکه هدف کمک به مردم و باز نشدن پای مردم به دستگاه قضایی است.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه در شناساندن ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک به مردم، عملکرد مثبتی داشته‌ایم که امیدواریم با کمک اعضا و هسته‌های ستاد بتوانیم برای اجرایی شدن اهداف ستاد گام‌های موفقیت‌آمیز برداریم که این امر با همت و اراده اعضا و هسته‌های ستاد تحقق یافتنی است.

مسئول ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک تصریح کرد: هسته‌ها و اعضای ستاد با زبان لین، ظرافت و احساس مسئولیت و داشتن دغدغه باید در پیشبرد اهداف ستاد گام بردارند.

ظهرابی اصل اضافه کرد: اگر اعضا و هسته‌های ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری با گوشت، پوست و استخوان اهداف ستاد را دنبال کرده و با وساطت در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند برایشان بسیار لذت‌بخش خواهد بود و نزد وجدان خود راحت هستند.

وی بیان کرد: حلاوتی که از رفع معضلات و مشکلات مردم به انسان می‌رسد، میلیون‌ها برابر از مسائل مادی به انسان شادی می‌بخشد.

این مسئول تصریح کرد: کار و فعالیت اعضا و هسته‌های ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری در پیشگاه الهی بسیار ارزشمند و والا است.

مسئول ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری تشکل غیر دولتی، خود جوش و مردمی است، مطلوب است که مردم و مسئولان اعضا و هسته‌های ستاد را در پیشبرد اهداف ستاد یاری رسانند.

از مطالعه نهج‌البلاغه غفلت نشود

ظهرابی اصل اذعان کرد: هیچ کتابی غنی‌تر و مفصل‌تر از نهج‌البلاغه امام علی (ع) به عنوان قرآن ناطق وجود ندارد چراکه مطالب آموزنده و عبرت انگیز بسیار زیبا و نیکویی در این کتاب نهفته است که اعضا و هسته‌های ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری نباید از مطالعه این کتاب غفلت ورزند.

وی افزود: مطالعه نهج‌البلاغه امام علی (ع) در زندگی فردی و اجتماعی انسان بسیار مفید و تأثیرگذار است.

انتهای پیام/77006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول