اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

مسیر تحقق اهداف ستاد احیا فراهم شده است

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این ستاد در نیمه دوم امسال، از فراهم شدن مسیر تحقق اهداف ستاد در این استان خبر داد.

مسیر تحقق اهداف ستاد احیا فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در همایش سالانه ستادهای احیای شهرستان‌های تابعه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: ستاد احیاء استان کردستان اگر چه در گذشته اقداماتی داشته اما اکنون به یک ستاد تاثیرگذار تبدیل شده و اقدامات و فعالیت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی و هدف‌دار انجام می‌شود.

وی کاربردی کردن و بومی‌سازی فعالیت‌های ستاد را از برنامه‌های ستاد احیای استان کردستان در سال آینده خواند و گفت: اقدامات این ستاد در سال 92 با روند خوبی نسبت به امسال پیش خواهد رفت.

جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اجرای طرح سنجش شوراها، راه‌اندازی نشریه راه رستگاری، تامین امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز، استمرار برگزاری جلسات استانی و شهرستانی و پیگیری مصوبات جلسات را از جمله اقدامات این ستاد در مدت کوتاه اخیر برشمرد.

الله‌مرادی برگزاری جلسه با ستادهای احیای شهرستان‌های استان، برگزاری جلسات با معاونت‌های ستاد احیای استان، برگزاری جلسات با رؤسای اتحادیه‌های اصناف و بازاریان و روسای بانک‌ها را نمونه‌ای دیگر از برنامه‌های امسال ستاد احیای استان ذکر کرد و گفت: این روند برای تصویب مواردی به منظور تسهیل در نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استمرار خواهد داشت.

به گفته جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان، برخی از ستادهای احیای شهرستانی فعالیت‌های خوبی در زمینه تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و دیگر برنامه‌های موظفی ستاد داشته‌اند که امیدواریم دیگر ستادها نیز فعالیت خود را اعتقادی و با جدیدت آغاز کنند.

الله‌مرادی گفت: مهمترین نکته‌ای که وجود دارد این است که در جامعه باید به گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر توجه شود چرا که همه برکات جامعه اسلامی متاثر و نشأت گرفته از احیای امر به معروف و نهی از منکر است و این فریضه بالاتر از جهاد فی‌سبیل‌الله است.

وی در پایان با بیان اینکه همه کارها باید بر اساس واقعیات و به دور از ظواهر باشد تاکید کرد: هر چقدر از اصل قضیه و توجه به عمق این فریضه غفلت کنیم و به سمت ظاهر ماجرا گرایش پیدا کنیم موجب دوری از خواست مسئولان نظام خواهیم شد.

انتهای پیام/79002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول