اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

مشکل مسلمانان اقدامات مخربانه وهابیت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: علمای شیعه و سنی به خوبی در کنار یکدیگر در حال فعالیت هستند و مشکل اصلی مسلمانان اقدامات مخربانه وهابیت است.

مشکل مسلمانان اقدامات مخربانه وهابیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، احمد سعیدی عصر امروز در مراسم افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش بروات با اشاره به فعالیت وهابیت در کشور اظهار داشت: رویکرد حوزه فرهنگ بستر‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) و حاکمیت صالحان و محرومان و همچنین پاک شدن زمین از وجود افراد ناشایسته است.

وی افزود: هنرمند واقعی کسی است که بتواند در مسیر رسیدن به تعالی گام بردارد و باید در این زمینه شایستگی خود را به کار گیرد.

سعیدی بیان داشت: امروز اگر یاد بسطامی‌ها در جامعه ما ماندگار است، دلیل آن وجود معنویات در کار آنها است که همه جوانان و عاشقان هنر موسیقی باید به آن توجه داشته باشند.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به بیانات رهبری در مورد توجه به میل و استقبال مردم به هنرهای مختلف گفت: امروز دنیا تشنه معنویت و اخلاق است و هنرمندان با تکیه بر اصول دینی در این مسیر گام‌های خوبی برداشته‌اند.

وی عنوان کرد: جامعه فرهنگی و هنری بداند که آخرین حربه دشمن تلاش در بحث فرهنگی است و جامعه فرهنگی و هنری باید هوشمندانه در مورد پیشبرد اهداف نظام اقدام کند.

سعیدی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 190 مؤسسه قرآنی در استان کرمان فعال هستند و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در حال انجام این طرح هستیم.

وی ابراز داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاه‌های بزرگ فرهنگی محسوب و ما معتقدیم انقلاب از مساجد به بار نشست و استمرار آن نیز در مساجد است، روحانیت، امام راحل و رهبری بودند که این عزتمندی را به ملت اعطا کردند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول