اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

دانش‌آموزان بوشهری در صدر فعالیت‌های نانوتکنولوژی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان بوشهری در بخش نانوتکنولوژی رتبه اول کشوری و در جشنواره خوارزمی رتبه پنجم کشوری را کسب کردند.

دانش‌آموزان بوشهری در صدر فعالیت‌های نانوتکنولوژی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی عصر امروز در مراسم توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس بوشهر با بیان اینکه 46 درصد مدارس استان بوشهر به تجهیزات هوشمندسازی مجهز هستند، گفت: استان بوشهر بعد از استان تهران و البرز در ردیف سوم بخش هوشمندسازی مدارس قرار دارد که امید می‌رود با روندی که در پیش است تا سال آینده همه مدارس هوشمندسازی شوند.

رضایی با اشاره به توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس خاطرنشان کرد: امروز لوازمی شامل لب تاپ، چاپ و تکثیر، پروژکتور، یخچال، دوربین فیلمبرداری، کولر، امکانات هوشمندسازی مدارس، آب سرد کن، لوازم تحریر و امکانات آموزشی کلاس‌های کارودانش بین 17 منطقه آموزش و پرورش توزیع شد.

وی تصریح کرد: ارزش این لوازم بیش از 35 میلیارد ریال است و بیش از 14 هزار فرهنگی و 184 هزار دانش‌آموز از خدمات و همت ارزنده استاندار پرتلاش قدردانی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، افتخارات دانش‌آموزان را برشمرد و بیان داشت: دانش‌آموزان استان در بخش نانوتکنولوژی رتبه اول کشوری و در جشنواره خوارزمی رتبه پنجم کشوری را کسب کردند که سال گذشته رتبه استان بیستم بود.

رضایی، ارتقای رتبه دانش‌آموزان در کنکور سراسری، راهیابی 135 دانش‌آموز استان به دانشگاه‌های علوم پزشکی و 525 دانش‌آموز به رشته‌های مختلف مهندسی دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر را از افتخارات دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی گذشته دانست.

وی، اهمیت هوشمندسازی کلاس‌های درس را یادآور شد و گفت: امسال یک میلیارد تومان صرف هوشمندسازی مدارس شده است که روش‌های نوین تدریس به دانش‌آموزان ارائه می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از توجه استاندار به اعتبارات این دستگاه فرهنگی قدردانی کرد و افزود: از حیث تخصیص اعتبار در صدر دستگاه‌های اجرایی هستیم که نشان از توجه استاندار به علم‌آموزی و تربیت فرزندان این مرز و بوم است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول