اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه تاکید کرد

لزوم سرمایه‌گذاری در توریسم صنعتی در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه بر لزوم سرمایه‌گذاری در توریسم صنعتی در عسلویه تاکید کرد.

لزوم سرمایه‌گذاری در توریسم صنعتی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محمد احمدپور عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی عسلویه اظهار داشت: عسلویه دارای جذابیت‌های ارزشمند توریستی و گردشگری است و توسعه زیرساخت‌های گردشگری اولویت منطقه است.

وی با اشاره به وجود جاذبه‌های گردشگری، چشم‌اندازهای زیبای طبیعی، جنگل‌های حرا و منطقه تفریحی نایبند خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت جوی مناسب پیش‌بینی می‌شود در سال جدید عسلویه میزبان 3 میلیون مسافر نوروزی شود.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان و مسافران اندیشیده شده تصریح کرد: 9 کمیته در زمینه‌های مختلف اسکان، فرهنگی، امنیتی و... مسئولیت تامین امکانات و تجهیزات و برنامه‌ریزی ستاد را بر عهده دارند.

احمدپور بیان داشت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های حفاری باید از تاریخ 25 اسفند تا پایان تعطیلات، حفاری و عملیات عمرانی خود را متوقف سازند و نسبت به نظافت و زیباسازی مبلمان شهری و روستایی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همواره تعداد کثیری از مسافرین و گردشگران نوروزی از دریا استفاده می‌کنند گفت: در سنوات گذشته متاسفانه تعدادی از هموطنان به‌دلیل عدم آشنایی با فنون شنا جان خود را از دست داده‌اند.

بخشدار ویژه عسلویه ابراز داشت: از هموطنان می‌خواهیم در محل‌هایی که شهرداری‌ها تابلو نصب کرده‌اند شنا کنند و کمیته دریایی نظارت کافی بر قایق‌های تفریحی داشته باشند.

احمدپور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های عظیم پتروشیمی در منطقه، سرمایه‌گذاری در " توریسم صنعتی " را بسیار ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد: مدیریت خدمات شهری منطقه ویژه همانطوری‌که در سنوات گذشته همکاری بسیار خوبی با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بخش داشته است امیدواریم در سال جدید نیز مساعدت و همکاری خود را در استقرار چادرهای اطلاع‌رسانی، استقرار سطل‌های زباله و ایجاد سرویس‌های بهداشتی در منطقه تفریحی نایبند و جنگل‌های حرا داشته باشد.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول