اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه مطرح کرد

اعتیاد مهم‌ترین آسیب اجتماعی عسلویه

خبرگزاری فارس: شهردار عسلویه معضل اعتیاد را به عنوان مهم‌ترین آسیب اجتماعی عسلویه ذکر کرد.

اعتیاد مهم‌ترین آسیب اجتماعی عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هوشنگ صمصامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عسلویه دارای موقعیت حساس و استراتژیکی در استان و کشور است و توجه به رشد و پیشرفت این منطقه امری لازم است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و ایجاد فضایی بانشاط و زیبا برای گردشگران و توریست‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

شهردار عسلویه با تاکید بر لزوم آمادگی بیشتر برای استقبال و پذیرایی مهمانان نوروزی خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز، عسلویه میزبان مهمانان و گردشگران بسیار زیادی است و باید با افزایش امکانات رفاهی و تفریحی نسبت به افزایش میزان ماندگاری مهمانان اهتمام ورزیم.

صمصامی تصریح کرد: در زیباسازی ساحل و توسعه بندر اقدامات اساسی انجام گرفته و روند مطلوبی داریم و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل فاصله داریم.

وی اضافه کرد: برای تامین امنیت پایدار در عسلویه اقدامات خوب و قابل قبولی توسط مسئولان ذیربط انجام گرفته و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

شهردار عسلویه بیان داشت: با توجه به حضور طیف‌های مختلف و عظیم کارگری در منطقه و رفت و آمدهای متعدد از تمامی نقاط ایران، وضعیت امنیتی منطقه نسبتا مناسب ارزیابی می‌شود و نسبت به سایر شهرها عسلویه وضعیت امنیتی خوبی دارد.

صمصامی از معضل اعتیاد به عنوان مهم‌ترین آسیب اجتماعی عسلویه یاد کرد و گفت: مسئله اعتیاد به مواد مخدر از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی منطقه به شمار می‌رود که باید راهکاری برای مقابله با این معضل پیدا کرد.

وی افزود: بدون تردید با کارهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی می‌توان با این معضل اجتماعی مقابله کرد و تمام مسئولان در این مسیر مسئولیت دارند.

صمصامی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با تلاش و همت بیشتر برای توسعه بیش از پیش عسلویه اقدام کنیم.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول