اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور

پینگ پنگ بازان قم مغلوب عسلویه شدند

خبرگزاری فارس: تیم پینگ پنگ مقاومت قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور مقابل تیم پتروشیمی مروارید عسلویه نتیجه را واگذار کرد.

پینگ پنگ بازان قم مغلوب عسلویه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال تیم پینگ پنگ مقاومت قم با ترکیبی از بازیکنان بومی در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت کرده است و در تلاش برای صعود به لیگ برتر پینگ پنگ باید با پنج رقیب مدعی خود مسابقه بدهد.

تیم‌های پینگ پنگ مقاومت قم، پتروشیمی مروارید عسلویه، مناطق نفت خیز جنوب، هیئت بوشهر، هیئت فارس و نفت و گاز گچساران شرکت کنندگان در پیکارهای این فصل لیگ دسته اول پینگ پنگ قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور به شمار می‌روند.

در حالی که پنج هفته از دور رفت مسابقات امسال لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور گذشت و تیم‌ها دو هفته از دیدارهای دور برگشت را نیز سپری کرده‌اند، تیم پینگ پنگ مقاومت قم وضعیت خوبی در جدول رده بندی رقابت‌ها ندارد و هم اکنون با شش شکست یکی از تیم‌های قعرنشین محسوب می‌شود.

در ادامه مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور، دیدارهای هفته سوم از دور برگشت لیگ برگزار شد که طی آن یکی از مهمترین بازی‌ها بین تیم‌های بالا و پائین جدول رده بندی در قم برگزار شد که سرانجام به شکست تیم پینگ پنگ مقاومت قم انجامید.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ کشورمان، بازی‌های هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ رده سنی بزرگسالان کشور در حالی انجام شد که طی آن در قم تیم پینگ پنگ قم مقاومت قم میزبان تیم پتروشیمی مروارید عسلویه بود.

در این مسابقه که در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید، پینگ پنگ‌بازان مقاومت قم نتوانستند مقابل میزبان خود نتیجه خوبی کسب کنند چرا که در پایان جدالی سخت با حساب پنج بر صفر شکست خوردند تا بدین ترتیب ششمین شکست آنها در مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ رقم بخورد.

پینگ پنگ‌بازان مقاومت قم در حالی ششمین شکست خود در این فصل از پیکارهای لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور را تجربه کردند که این بازی دومین دیدار خانگی آنها در این فصل بود و البته قبل از این دیدار برابر تیم پینگ پنگ نفت و گاز گچساران با نتیجه پنج بر دو پیروز شده بودند.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم پتروشیمی مروارید عسلویه در صدر ایستاده است و تیم مقاومت قم در انتهای جدول رده بندی برای بقا در جمع تیم‌های دسته اولی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/78002/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول