اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان در مشگین‌شهر

منافقین سرسلسله ترور و اعمال نفاق‌گونه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: گروهک مجاهدین سرسلسله ترور و اعمال نفاق‌گونه هستند که همیشه مورد حمایت آمریکا و سردمداران صهیونیست بوده است.

منافقین سرسلسله ترور و اعمال نفاق‌گونه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار عصر امروز در همایش نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان در مشگین‌شهر که در جنب نمایشگاه برپا شده برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تحریم نظام‌های سلطه غرب و شرق منافقان و فرقه‌های ضاله دیگر سعی کردند در حق ملت ایران و اندیشه‌های روشن امام و شهدا جفایی بزرگ کنند و از طریق ترور و تشکیل مخوف‌ترین تشکیلات و سازمان‌ها به انقلاب نوپا ضربه وارد کنند، اما امروز بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب ماهیت آنها آشکار شده است.

وی جبهه منافقان کوردل را نماد و نشانه‌ای از نفاق و حرکت‌های منافقانه در مسیر انحراف ملت وفادار ایران یاد کرد و گفت:‌ منافقان همیشه و در طول تاریخ اسلام، ستون پنجم دشمن بوده و سعی کردند با جنگ‌افروزی و برانگیختن برخی تحریکات به اساس و اندیشه اسلام و انقلاب نوپای ما ضربه وارد کنند که چنین تفکری امروز در هم شکسته و جز نام ننگین از آنها چیزی باقی نمانده است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به آیات قرآن در مورد شناخت منافقان به عنوان یکی از آفت‌های اصلی و زیان‌بار اندیشه اطمینان‌بخش و اعتماد‌آفرین اسلام عنوان کرد: باید به این مسئله توجه داشت که نفاق همزاد کفر و شرک است و ماهیت دروغین آنها بر سخنان کذب و ناصحیح گذاشته شده است.

باوقار با یادآوری اینکه جبهه منافقان و اطرافیان رجوی سعی کردند برای خود نیروهایی را جذب کرده و کادر‌سازی را در اوایل پیروزی انقلاب انجام دهند و با استقرار در کشور عراق و حمایت همه جانبه صدام علیه این ملت ترور‌ها و جنایت‌های مختلفی را مرتکب شوند، افزود: اگر امروز شاهد آشفتگی این گروهک و اخراج آنها از عراق هستیم و اروپایی‌ها نیز مایل نیستند، آنها را به کشورشان راه دهند به خاطر اندیشه فاسد آنهاست که جز لکه ننگ و نام بد از آنها چیزی باقی نمانده است.

این مسئول ادامه داد: آمریکا و همدستان منطقه‌ای او برای به تسلیم واداشتن انقلاب اسلامی به ابزارها و چهره‌های نفاق‌گونه روی آورده‌اند تا شاید بتوانند از این طریق به حیثیت اسلام و آبروی انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند اما قطعاً نتیجه چنین تفکری جز افتضاح و بی‌آبرویی نظام غرب و شرق چیز دیگری نیست.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: ‌انقلاب اسلامی به رغم تمام این تحرکات و ترور هزاران انسان شریف و گرانقدر و همچنین تهدیدها و فشارهای مختلف امروز در مسیر بالندگی و اقتدار قرار گرفته و به دشمنان نیز اجازه کوچک‌ترین تحرک در به زیر سئوال بردن آرمان‌های این ملت را نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان که به مدت سه روز در مشگین‌شهر برپا شده اسناد و آثاری از گروهک منافقان به نمایش گذاشته شده تا بیش از گذشته ماهیت آنها معلوم و مشخص شود.

انتهای پیام/62003/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول