اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری ویژه بروجرد:

بازرسان بروجردی با متخلفان برخورد می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری ویژه بروجرد گفت: بازرسان در ایام خرید همچنان در حال بازرسی بازار بوده و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌کنند.

بازرسان بروجردی با متخلفان برخورد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد بیژن داوودی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار که در محل فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، گفت: اکنون که بازار خرید مردم برای شب عید داغ است و مردم بیشتر از هر زمانی خرید می‌کنند، در این میان برخی از فرصت استفاده می‌کنند و موارد مورد نیاز مردم را با قیمت کمتر از بازار و فاقد استاندارد به فروش می‌رسانند.

وی بیان کرد: مردم باید در هر زمینه اگر تخلفی صورت گرفته باشد، مورد را سریعا اطلاع دهند تا با فرد متخلف برخورد شود.

داوودی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت برخی از موارد مورد نیاز مردم در حال افزایش است که باید در این راستا نظارت بیشتری صورت گیرد.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: توزیع میوه‌های دولتی در بروجرد آغاز شده است که سیب هر کیلو یک هزار و 300 تومان و پرتقال هر کیلو یک هزار و 200 تومان است.

مرضیه مرادی اظهار داشت: توزیع مرغ و گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره بروجرد تا پایان این نمایشگاه ادامه دارد و در این 10 روز بیش از 40 تن گوشت منجمد و 70 تن مرغ منجمد در بین مردم توزیع می‌شود.

در ادامه رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: سه هزار پرونده تخلف در بروجرد تشکیل شده که از این تعداد 236 فقره مربوط به قاچاق کالا بوده است.

کیومرث حسن پور تصریح کرد: تمام کالاهای قاچاق ضبط شده و فروشندگان آنها به پرداخت دو برابر جریمه شده‌اند و بقیه پرونده‌ها در راستای کم‌فروشی و یا گرانفروشی بوده است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول