اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی شاهرود:

2500 اصله نهال در شاهرود غرس شد

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی شهرستان شاهرود گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی، بیش از دو هزار و 500 اصله نهال در شاهرود غرس شده است.

2500 اصله نهال در شاهرود غرس شد

حمید خوشقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود بیان کرد: 500 اصله درخت با مشارکت کارکنان سپاه شاهرود در زائرسرای سپاه و حوزه تجمیعی بسیج دانش‌آموزی شاهرود غرس شد و دو هزار اصله درخت نیز با کمک بسیجیان و مردم دهستان طرود در این روستا غرس شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌های زودبازده قرارگاه کوثر سپاه در مناطق محروم منطقه طرود اظهار داشت: طرح‌های زودبازده قرارگاه کوثر سپاه با همکاری بسیج سازندگی سپاه شاهرود در مناطق محروم منطقه طرود شاهرود آغاز به کار کرد.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان شاهرود تصریح کرد: این طرح‌ها شامل ساخت غسال خانه روستاهای سطوه و مهدی‌آباد و بازسازی حسینیه روستای بیدستان است.

خوشقدم از افتتاح چند طرح نیز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: طرح‌های زمین ورزشی روستای طرود، خانه عالم روستای سرتخت و منبع تغذیه آب و نمازخانه روستای پیرمردان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان شاهرود همچنین به سامانه ثبت نام موسسه نگار نصر اشاره کرد و افزود: سامانه ثبت نام موسسه نگار نصر در خصوص کارآفرینی در موضوع اقتصاد مقاومتی آغاز به کارکرده است که بسیجیان دارای ایده و نظر می‌توانند با مراجعه به سایتwww.negarnasr.irثبت نام و از امکانات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول