اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرکرد:

1200 اصله نهال در شهرکرد کاشته می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرکرد گفت: به یاد یک هزار و 200 شهید این شهرستان یک هزار و 200 اصله نهال کاشته می‌شود.

1200 اصله نهال در شهرکرد کاشته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی در مراسم درختکاری در حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد اظهار کرد: کاشتن هر درخت همانند ایجاد نوری در زمین است.

وی با بیان اینکه درخت سرشار از نشانه‌های عظمت و قدرت الهی است، گفت: وجود این نعمت آیتی برای خردمندان و اهل تفکر در قدرت خداوند است.

مرادی از کاشت یک هزار و 200 اصله نهال به یاد یک هزار و 200 شهید شهرستان شهرکرد خبر داد و افزود: اجرای این طرح در راستای فعال‌سازی هرچه بیشتر قرارگاه بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرکرد با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ و حراست از منابع طبیعی به عنوان یک وظیفه دینی بر همگان واجب است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه با صنعتی شدن جوامع بشری درختان نقش مهم‌تری در زندگی بشر ایفا می‌کنند، از سویی مقدمات پیشرفت بیشتر صنعت و فناوری را موجب می‌شوند.

مرادی با اشاره به آثار و برکات درختکاری گفت: تصفیه هوا، جذب باران، جلوگیری از بروز سیل، جلوگیری از حرکت شن‌زار‌ها، حفظ و دوام خاک و همچنین بهره‌های اقتصادی بسیاری مانند استفاده از چوب درخت در صنایع مختلف و میوه درختان نشان از اهمیت درخت و درختکاری دارد.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول