اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی مخالفت فدراسیون تنیس

رئیس سابق هیئت تنیس اصفهان باز هم رئیس ماند

خبرگزاری فارس: در پی مخالفت فدراسیون تنیس با گزینه پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس سابق این هیئت از تصمیمش برای خداحافظی قطعی منصرف شد.

رئیس سابق هیئت تنیس اصفهان باز هم رئیس ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چند ماه پیش با پایان یافتن دوره ریاست منوچهر مومن‌زاده در هیئت تنیس استان اصفهان وی اعلام کرد که قصد ادامه فعالیت در این هیئت را ندارد.

تصمیم مومن‌زاده برای خداحافظی از ریاست هیئت سبب شد تا کادر سابق هیئت به دنبال انتخاب گزینه‌ای برای جانشینی وی باشند، از سوی دیگر نیز اداره کل ورزش و جوانان تصمیم گرفت، فردی را به عنوان سرپرست به فدراسیون معرفی کند.

با این حال فدراسیون تنیس گزینه پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را نپذیرفته و با وجود تأخیر چند ماهه حاضر به صدور حکم سرپرستی وی نشد.

از این رو اداره کل ورزش و جوانان که مخالف روی کار آمدن گزینه مورد نظر هیئت بود، تصمیم گرفت تا مقدمات بازگشت دوباره رئیس سابق هیئت تنیس را فراهم کند و گفت‌وگوهایی با مؤمن‌زاده برای بازگشت به هیئت انجام داد.

مجمع انتخاباتی این هیئت قرار بود اواخر آذرماه برگزار شود که به دلایلی انجام نشد و قرار است با ثبت نام دوباره مومن‌زاده مجمع انتخاباتی هیئت تنیس برگزار شود و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، وی برای چهارمین دوره متوالی رئیس هیئت می‌شود.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول