اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جیرفت خبر داد

کمک 3.6 میلیارد ریالی حامیان ایتام در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی جیرفت گفت: طی سال جاری توسط حامیان ایتام در این شهرستان 3 میلیارد و 642 میلیون ریال پرداخت و به حساب 910 یتیم واریز شد.

کمک 3.6  میلیارد ریالی حامیان ایتام در جیرفت

اسماعیل امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به عملکرد این نهاد در سال جاری اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات فرهنگی به خانوارهای زیر پوشش شامل هزینه ایاب و ذهاب، تهیه کتب درسی و هزینه شهریه‌های دانش‌آموزان مدارس برای 2 هزار و 305 دانش‌آموز و 870 دانشجو، 2 میلیارد و 889 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت 625 سبد کالا برای تغذیه کودکان زیر پنج سال خانواده‌های زیر پوشش با ارزش 116 هزار تومان برای هر سبد کالا افزود: 150 کمک هزینه تهیه جهیزیه به میزان هر نفر 10 میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در شهرستان جیرفت پرداخت شده است.

امیری تصریح کرد: 163 مورد اجاره مسکن با اعتبار 90 میلیون ریال و 75 مورد اقدامات عمرانی شامل احداث، تعمیر و بهسازی منازل مددجویان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی رستان جیرفت با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری نیز 22 هزار و 850 نفر از مددجویان با هزینه بیش از 993 میلیون ریال اطعام شدند، عنوان کرد: هزینه درمانی 882 مددجو به میزان 2 میلیارد و 740 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی سال جاری توسط حامیان ایتام 3 میلیارد و 642 میلیون ریال پرداخت و به حساب 910 ایتام مورد نظر واریز شد.

انتهای پیام/80002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول